Мій досвід с тістом. Culinary Сontest | Кулінарний конкурс

Доброго дня, дорогі читачі. Скажу одразу, що готувати я не дуже люблю, але мушу, тому кожного разу чомусь вчусь.
З тістом в мене взагалі складна історія, бо я терпіти не можу, коли воно клеїться до рук 😄 Одразу згадую мультик з дитинства "Вовка у тридев'ятому царстві". Не вистачає мені терпіння його добре вимісити і кожна моя спроба обертається, можна сказати, невдачею. Тісто то забите, то не розкатується, то рветься, то ще якась халепа.

uakinocom_1343266396.jpg

Пригода с тістом цього разу почалась з того, що у гарному настрої я пообіцяла коханому приготувати сосиски у тісті. На ранок прокинулась і зрозуміла, що тісто мусить бути ще й дріжджове. Для мене то взагалі стався вибух у голові, але всі інгрідієнти вдома все таки мала, тому натхнення не зникло. Тому порання кава додала бадьорості і я, зібравшись з силами та терпінням, прийнялась за справу.

Messenger_creation_51DA4C8A-536F-46D9-B223-EF84F5B0E5B2.jpeg
Через 20 хвилин бачу, що пінка ну не така як має бути, але пеперобляти не стала. І прийнялась за заміс тіста.

Messenger_creation_0A01C238-4A0C-4138-8E01-BC127DE961EC.jpeg

Щось ніби вийшло, то ж відставила тісто у тепле місце і всілась в очікуванні дива пити чай.
За годину часу тісто все таки підійшло. Скажу, що цього разу я здивована, що тісто вдалось і мені навіть сподобалось його м'яти.
Messenger_creation_2BF97CCD-4517-4C17-A4F5-11FED1A37243.jpeg

Сосиски загорнулись прекрасно, ось тільки я через свою недосвідченість роботи з тістом забула відставити їх на 15 хвилин, щоб вони підійшли. Одразу упхала їх до духової шафи.

Messenger_creation_C8A334F3-C4FC-4F1A-9663-E280724F5680.jpeg

Авжеж, вони почали підходити в духовці і деякі через швидкий ріст при перепаді температури почали лопатись. Але результат втішає і визнаю, що почну, мабудь, частіше, експерементувати з тістом, адже якщо все по грамах зробити правильно, то і кінцевий результат є непоганий. Симпатічні та смачні. Коханий задоволений і то найліпша подяка за мої старання.

Messenger_creation_6FE96456-A429-4FF9-93E9-B34A368B6615.jpeg

Вік живи - вік вчись! Терпіння і труд все перетруть 😄 Бажаю усім гарного настрою та кулінарних успіхів!

Sort:  

The age of living is the age of learning! Patience and hard work will overcome everything very well said I really like it. It looks delicious and tasty. Its color is attractive. 😋😋 success in the contest.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67878.14
ETH 2626.92
USDT 1.00
SBD 2.64