Хотіла взяти кошеня з притулку в Польщі

in Ukraine on Steem6 months ago

Хотіла якось я на чужині взяти собі друга пухнастого з притулку, знайшла який припав до душі і одразу ж заповнила анкету. Через декілька днів дочекалась зворотнього контакту і почула вимоги до житла, в яке я хочу взяти кошенятко. Балкон, затягнутий сіткою-найголовніша вимога. Спочатку прийде волонтер подивиться чи відповідає все вимогам, далі знайомство з кошенятком і якщо все добре, то можна забрати. Але так як я українка, в мене запитали чи залишаюсь я в Польщі назавжди. Відповідь моя була "авжеж ні" і нажаль через це отримала відмову. Дуже смішно, але відмовили тому, що волонтери хочуть мати контакт з котиком все його життя.
Ну і висновок такий, що нехай буде краще в притулку в Польщі, ніж у люблячих господарів десь в іншій країні.
Шкода, але на чужині ми завжди будемо чужі.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56098.81
ETH 2411.66
USDT 1.00
SBD 2.36