THE DIARY GAME: 4 - 12 November 2022: War. My Steem Power is over 16,000.000! Now I'm in my hometown in the Donetsk region. Spending time with Olga. Maths. Correspondence with Drago

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Привiт всiм!

DSC01653-22222.jpg

Я приїхала до свого рідного міста на Донеччині...
Вісім місяців тут не була...
Такі цікаві відчуття, коли ходжу містом, зустрічаю знайомих... Навіть коли просто у своїй квартирі...

Парк наш улюблений вже не зелений. Коли я виїжджала 5 березня, він теж - ще - не був зелений.

DSC01643.JPG

DSC01645.JPG

Так співпало, що й дехто з моїх приїхав до рідного міста, тільки вони ненадовго – лише на 4 дні.
З Олею ми добре проводимо час - Оля приходить до мене и ми гуляємо містом і парком:

DSC01654.JPG

DSC01644.JPG

Як завжди, я багато допомагаю Олі з математикою.
Для тих, хто небайдужий до нерівностей чи хоче їх згадати, ось Олина сьогоднішня контрольна та моє її вирішення:)

DSC01649.JPG

DSC01652.JPG

І, звісно, ​​ми з Олею дивимося фільми. Адже я не дивилася фільми усі вісім місяців, доки була в евакуації.
Наприклад, сьогодні дивилися американський серіал "Велика маленька брехня", який згадувала у своєму посту наша стимитовська Юлечка:

image.png

Разом з Олею пишемо цей пост і милуємось на мою Steem Power, вона вже більше 16 000!

image.png

І читаємо листування з колишнім хорватським другом Драго, в якому він так наполегливо мене кликав до себе, так впевнено і твердо обіцяючи зустріти мене на кордоні України з Угорщиною.
Це було вісім місяців тому...

На скрині Скайпа видно, як 4 березня Драго докладно розписав, як він мене зустріне – з картою, маршрутом та розпорядком днів:

image.png

Вісім місяців тому я докладно в постi в Скайпi описала, що в результаті вийшло...

Sort:  
 2 years ago 

Thank you

 2 years ago 

Вітаю з поверненням! Ваше місто вже звільнили?

 2 years ago 

Дякую за вiтання!
Наше мiсто не було пiд окупацiею... Тут просто стало тихiше, i люди почали повертатися додому...

 2 years ago 

Ось і добре! Бажаю тиші і мирного неба!

 2 years ago 

Дякую)

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04.
We support quality posts , good comments anywhere and any tags.


Curated by : @stef1

 2 years ago 

Thank you very much!

Hi @ir3k, it was a pleasure to support you with "Steemcurator04" account, just for the future try to increase your voting CSI, your one is 1,2.

If you will upvote and comment more often then CSI will go up, it is good to increase it to at least 5. Doing so you will have more chances to be rewarded by other Steemcurator accounts too.

Thank you,

 2 years ago (edited)

I understand.
I put upvotes, but my comments are few.
I will try to write more comments. And upvotes, too)
Thanks.

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

STEEM AUTO OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM
https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

 2 years ago 

Thank you!

помню эту вашу несостоявшуюс встречу...

 2 years ago 

Та ото ж...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56905.43
ETH 2398.24
USDT 1.00
SBD 2.26