You are viewing a single comment's thread from:

RE: DIARY GAME: 1 - 15 June 2024 : Virus. Antibiotic against complications. The local luxurious grass and happy birds) The sea and rare sun. I'm waiting for my beloved girls to visit)

in Ukraine on Steem17 days ago (edited)

Вау, як цікаво! А можна мені її контакти? Її пости? Я почитаю, а потім напишу свої думки та висновки, ок?) А телефончик свій норвезький може вона дасть мені? Дуже цікаво мені з нею поспілкуватися! Я ж майже рік в Норвегії - можу багато цікавого їй порадити!
А ось і мій норвезький телефон)
48 65 63 62

Sort:  
 17 days ago 

Ірино, я зайшла на фейсбук її знайти, і немає нічого, вона стерла сторінку((( Її звуть Олександра (Леся точніше, для друзів тільки так) Бакун.
Боже, вона писала пости, що хоче накласти на себе руки.. і зараз, коли вона стерлася, я вже не знаю, що думати(((

Якщо з'явиться у фейсбуці, я, звичайно, порозпитую...

 17 days ago (edited)

Нічого собі...
Ну, в мене своя історія, я в Стіміті подробиці не описую...)
Про Норвегію можу сказати, що тут виявилась добра підтримка та гарне відношення до біженців.
Фантастична природа...
Із мінусів - клімат. Мені тут холодно навіть на півдні, де я живу і навіть зараз влітку)

 15 days ago (edited)

Юль, а що конкретно не подобалось їй в Норвегії? Напишіть, будь ласка, що пам'ятаєте з її постів. Мені це так важливо!

 15 days ago 

Вона відчувала, що самотня і ніхто не йшов на контакт. При її спробах на уроках розказати про геноцид українців вчителька затикала її, бо в групі була і росіянка, і типу щоб їй не було неприємно. На хор її забули покликати на виступ, хоча вона ходила сумлінно займатися. І її моттак був у сраці світу, серед якогось поля, звідки не ходив майже ніякий транспорт до цивілізації (раз чи 2 на тиждень ходив).
Вона приїхала туди з діагнозом "клінічна депресія", і ніхто не зміг їй допомогти, надати спеціаліста, хоча вона мільйон разів благала про допомогу.
Також вона хотіла бути корисною, вести якісь проєкти для біженців (не дозволили).
Коротше, вона була там як у в'язниці. І виїхати пошукати кращих умов значило втратити дозвіл бути біженкою в Норвегії. А сама вона з Харкова, де перебувати небезпечно, тож плюнути і повернутися не могла.
Взимку ще була купа проблем з холодом: її будиночок був дуже холодним.

 14 days ago (edited)

Дякую за детальну відповідь.
В цех жінки був дуже поганий збіг обставин...Бідна жінка... Сподіваюся, з нею все ж таки все гаразд зараз...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62033.06
ETH 3004.78
USDT 1.00
SBD 2.48