Життя книжкового хробачка: єкскурсія у мою бібліотеку - Little bookworm’s life: journey to my library

in Ukraine on Steem5 months ago

Доброго вечора, шановна спільното!

Я багато пишу про книжки, проте ще жодного разу я не розповідала про свою власну бібліотеку загалом. Сьогодні вирішила це виправити:)

Перш за все вона в мене розповзлася на кілька кімнат, тому що у своїй я маю замало місця для великої книжкової шафи (хоча воліла б не відпускати від себе усі свої скарби навіть вночі), до того ж у нашій гостинній з самого початку була величезна вмонтована шафа для книжок, і було б безглуздо нею не користуватися.

IMG_4059.jpeg

Тож спочатку я намагалася все запхнуть на невидимі полички у своїй кімнаті, а потім здалася, і заявила претензії на книжкову шафу.

IMG_4053.jpeg

Це було досить кумедно, доречі. Відколи ми здихалися російськомовних книжок вона стояла порожня, і мій чоловік, хоббі якого є майструвати всіляке своїми руками, швиденько понапхав туди якихось своїх цяцьок, навіть не знаю, як їх інакше назвати, бо в нього дійсно безліч якихось штучок, призначення яких відоме йому одному. Тож я прийшла та в ультимативній формі попросила звільнити простір, що був з самого початку створений для власної бібліотеки. Мені довелося застосувати всю наполегливість, яка у мене була, та у кінцевому результаті ми домовилися, що так, він прибере всі свої цяцьки, а натомість поставить у гостинній іще одну шафу, власне для них.

IMG_4054.jpeg

Тут треба сказати, що у гостинній ми не живемо від слова зовсім. Колись там було все як у всіх, тобто шафа, диван, телевізор, але зрештою вона перетворилася на дуже дивну кімнату. Я б навіть написала всі слова з великої літери: Дуже Дивна Кімната. Там стоїть декілька тренажерів, декілька крісел-мішків, масажер, та сама книжкова шафа… Та й по всьому. Іноді стоять якісь зі станків чоловіка, коли він хоче попрацювати. Щоб окреслити, як саме це виглядає, я мабуть додам фото оцієї штуки. Це у нього у спальні. Розумієте ступінь схибленості нашої парочки?:)

IMG_4060.jpeg

А, іще одне, нещодавно я переставила зі своєї кімнати клавиші, щоб у себе на їх місце поставити мішок диван, щоб малим було зручніше гратися, а мені читати. Тож гостина це якись шалений мікс із бібліотеки, складу та спортзалу.

Але саме тут тепер мешкає більшість моїх книжок. Я довго думала, як краще розташувати їх. Народ робить за кольором, за видавництвом, за жанром, за автором тощо, безліч варіантів, як можна зʼїсти свою власну корову.

IMG_4055.jpeg

Врешті решт я вирішила, що розставлю за жанром. Звісно, найбільшу кількість поличок зайняли книжки жанру фентезі, бо то мій хліб з маслом. Абсолютна більшість іще не прочитана, в мене взагалі зазвичай вдома дуже небагато прочитаних книжок, бо ті, що я не збираюся перечитувати я віддаю у бібліотеку, та також читаю багато бібліотечних та книг у електронному форматі. Тож моя власна паперова бібліотека майже незаймана:)

IMG_4056.jpeg

Окрім цієї великої шафи іще є книжки, які мешкають у моїй кімнаті. Здебільшого це артбуки, бо вони потрібні мені для роботи і по них не хочеться ходити у сусідню кімнату, а також особливо красиво видані книжки, які створюють для мене одночасно естетичну насолоду. Я цілком можу купити книгу тільки за її зовнішній вигляд, бо гарна, навіть не читаючи анотацію.

IMG_4057.jpeg

Красунчики висять у повітрі на невидимих поличках та одній звичайній поличці разом з черепом на обрубовкою для малюнку:)

IMG_4058.jpeg

#foxybooks - мій тег для книжкових дописів
#foxylife - мій тег для дописів про життя

З любовʼю, ваша Foxy

IMG_3689.jpeg

Good evening, dear community!

I write a lot about books, but I've never talked about my own library in general. Today I decided to fix it :)

First of all, it spread over several rooms in my house, because I don’t have enough space for a large bookcase in mine (although I would prefer not to let go of all my treasures even at night), besides, in our living room from the very beginning there was a huge built-in a bookcase, and it would be silly not to use it.

IMG_4059.jpeg

So at first I tried to shove everything on invisible shelves in my room, then gave up and claimed the bookcase.

IMG_4053.jpeg

It was pretty funny, by the way. Since we were dying of Russian-language books, it was empty, and my husband, whose hobby is to make all kinds of things with his own hands, quickly stuffed some of his little things in there, I don’t even know what else to call them, because he really has a lot of things, the purpose of which is known only to him . So I came and, in an ultimatum, asked to free up the space that was created from the very beginning for my own library. I had to use all the persistence I had, and in the end we agreed that yes, he would remove all his toys, and instead put another closet in the living room, just for them.

IMG_4054.jpeg

Here it must be said that in the guest house we do not live by words at all. Once there was everything like everyone else's, that is, a wardrobe, a sofa, a TV, but in the end it turned into a very strange room. I would even write all the words in capital letters: Very Strange Room. There are several simulators, several beanbag chairs, a massager, the same bookcase... And all over the place. Sometimes there are some of the man's machines when he wants to work. To outline exactly what it looks like, I'll probably add a photo of the thing. It's in his bedroom. Do you understand the degree of inclination of our couple? :)

IMG_4060.jpeg

And, one more thing, I recently moved the keys from my room so that I could put a sofa bag in their place, so that it would be more convenient for the little ones to play and for me to read. So the guest house is a crazy mix of a library, a warehouse and a gym.

But this is where most of my books live now. I thought for a long time how best to place them. By color, by publisher, by genre, by author, etc., people make many options for how you can eat your own cow.

IMG_4055.jpeg

In the end, I decided that I would arrange by genre. Of course, the largest number of shelves were occupied by books of the fantasy genre, because that is my bread and butter. The absolute majority have not yet been read, I usually have very few read books at home, because I give the ones I am not going to re-read to the library, and I also read a lot of library books and books in electronic format. So my own paper library is pretty much untouched :)

IMG_4056.jpeg

In addition to this large closet, there are also books that live in my room. Mostly these are art books, because I need them for work and I don't want to go to the next room for them, as well as especially beautifully published books that create aesthetic pleasure for me at the same time. I may well buy a book just for its appearance, because it is good, without even reading the synopsis.

IMG_4057.jpeg

The cuties are hanging in the air on invisible shelves and one regular shelf along with a skull on the border for a picture :)

IMG_4058.jpeg

#foxybooks is my tag for book posts
#foxylife is my hashtag for life posts

With love, your Foxy

Sort:  
 5 months ago 

У Андрія все по-дорослому 😁

 5 months ago 

У нього-то все по-дорослому, тільки от він по хаті розповзається, і іноді виникає враження, що живу я або на складі, або у якісь дивній майстерні. А як же затишок?((

 5 months ago 

2FFvzA2zeqoVJ2SVhDmmumdPfnVEcahMce9nMwwksSDdRvQkZfVVjQRFdpQVeC2qts54ajW8QQL88xzmQP48BeYNL6z4DEP4PT7HkyxhuQy25dK2CbK5m2wWYwtD4.jpeg

Ваш чоловік таємно майструє Франкенштейна? 🧐😆

Цікава була екскурсія!) Помітив, що у вас є гітара 😏 У мене укулеле такого ж кольору))

 5 months ago 

Я точно не впевнена, але може ц майструє, у нас багато чого трапляється)) наприклад дірки у стелі від дронів))

У мене дві гітари)) дві гітари, оркестрова флейта, клавиші, саксофон… Буде окремий допис😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53