Вдома, і трохи розгублена - At Home and a bit confused

in Ukraine on Steemlast month

Доброго ранку, шановна спільното!

Отже, вчора я вже вирвалася додому, а сьогодні у мене взагалі день народження. Якби мені зранку не нагадали - я б напевно й забула, я взагалі-то не з тих, хто святкує. Напевно замовлю собі піцу і весь день буду однією рукою гратися і одним вухом слухати лекції які я пропустила за гострий етап хвороби. Жах, що мені іще треба зателефонувати лікарю і отримати останні настанови щодо лікування, терпіти не можу телефонні розмови.

Мабуть я також оберу собі почитати щось таке легесеньке, напевно з того, що я вже читала, хочеться перечитати щось з літньої літератури, але поки що не вирішила, що саме.

IMG_5915.jpeg

Поки мене не було вдома дівчатами опікувалася моя мама, тож вони потрапили на кілька справжніх піжамних вечірок. Додому приїхали дуже задоволені, їм так сподобалося, що думаю вдома їм тепер занудно))) Поки мене не було мені приїхала ціла. купа посилок з нової пошти, тепер півдня будемо з дівчатами все це розбирати, я навіть не до кінця памʼятаю, що саме замовляла.

Точно знаю що мали приїхати мікрофони для блогінгу та штатив журавель для предметної зйомки. Якісь такі маленькі речі, що мають покращити життя. Штатив напевно ще не доїхав, а от коробочку з мікрофонами я точно бачу у купці. Там їх має бути два у одній зарядній станції, тож я нарешті зможу почати вводити формат інетервʼю до свого каналу.

IMG_5932.jpeg

Тепер коли мені зняли гострий стан треба швиденько наздолужувати все, що я пропустила за його час, тож лекції ставимо на перше місце. Прямо сьогодні і почну:)

З любовʼю, ваша Foxy

IMG_5933.jpeg

Good morning, dear community!

So, yesterday I already escaped home, and today is actually my birthday. If I hadn't been reminded in the morning, I would probably have forgotten, I'm not one of those who celebrate. I will probably order myself a pizza and spend the whole day playing with one hand and listening to lectures with one ear that I missed due to the acute stage of the disease. It's terrible that I still have to call the doctor and get the last instructions about the treatment, I can't stand phone conversations.

Perhaps I will also choose to read something so light, probably from what I have already read, I want to re-read something from summer literature, but I haven't decided what exactly yet.

IMG_5915.jpeg

My mom took care of the girls while I was away, so they got to go to some real pajama parties. They came home very satisfied, they liked it so much that I think they are bored at home now))) While I was gone, a whole group came to me. a bunch of parcels from the new post office, now the girls and I will spend half a day sorting it all out, I don't even fully remember what I ordered.

I know for sure that the microphones for blogging and the crane tripod for object photography should have arrived. Some such small things that should make life better. The tripod probably hasn't arrived yet, but I definitely see a box with microphones in the store. There should be two of them in one charging station, so I can finally start introducing an interview format to my channel.

IMG_5932.jpeg

Now that my acute condition has been removed, I need to quickly catch up on everything I missed during it, so we put lectures in the first place. I will start right today :)

With love, your Foxy

IMG_5933.jpeg

Sort:  
 last month 

А ми з вами дуже поряд астрологічно (у мене День народження був позавчора).

Зі святом, бажаю вам доброго здоров'я, добробуту і достатку.

ДН.jpg

 last month 

Щиро вітаю з Днем народження і бажаю всього самого найкращого! А найголовніше - міцного здоров'я, миру в Україні та всіляких гараздів!

image.png

 last month 

Вітаю вас. Бажаю міцного здоров'я, хай всі мрії здійснюються

 last month 

Вітаю з Днем народження! Добре, що хоча б у цей день вдома.

 last month 

😘😘😘😘😘😘
Щоб ти було здорова!

 last month 

Вітаю з Днем Народження!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28