створюю буллет журнал - Bullet journal creating

in Ukraine on Steem9 days ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Сіла писати цей допис з другого заходу. Спочатку ми з дівчатками прокинулися о шостій, потім о девʼтій - і в той час я попрацювала з рештою своїх блогів, а стімет залишився на солодке, і зараз я дуже сильно стараюся, щоб написати цей допис без тріох мільйонів одруківок, бо насилу бачу клавіатуру і з неймовірними зусиллями тримаю очі відкритими.

IMG_5493.jpeg

Вроча я вирішила зробити для себе щось цікаве. Я на 100% впевнена, що про систему організації буллет джорнал чули всі. Давно хотіла зробити таке для себе, але все ніяк руки не доходили, бо там треба дуже багато зусиль, щоб воно гарно виглядало. Отже - намагаюся зробити це неспішно, щоб в кінцевому результаті отримати щось справді цікаве.

IMG_5494.jpeg

Для мене таки журнал це не про планер на тиждень, а здебільшого про тренери. Мені значно простіше формувати нові звички і зосереджуватися на завданні коли в мене є тренер - хочеться кожного вечора викреслювати завданняння як виконане, а н6 відмічати його сумним смайликом.

IMG_5551.jpeg

Зараз я тільки почала оформлення, отже мені ще малювати, вирізати, клеїти ще стільки, що й уявити складно. Але процес дуже прикольний і сподіваюся зрештою я впораюся і не закину справу на середині.

IMG_5552.jpeg

Трекери які терміново потрібні для цього місяця я вирішила просто роздрукувати, щоб пришвидшити процес. Зрештою по початку місяця я вже розумію що багато від себе очікувати не треба - мені б хоча б з базовими завданнями впоратися.

IMG_5553.jpeg

Я планую так що в мене кожного вечора буде йти хвилин 5-10 на заповнення журналу і зрештою вийде більше контролювати свої звички і взагалі все, що я роблю. Більшу частину справ я додаю в електронний щоденник, я користуюся застосунком Me+, дуже прикольний.

IMG_5554.jpeg

Тобто зрештою цей журнал здебільшого про тренінг і про дудлінг. залишилося зробити так, щоб у мене зʼявився настрій на другий:)

IMG_5555.jpeg

Доречі саме зараз я припамʼятала, що в мене ж є дул книга, і можна повитягували з неї будь які сторінки і натомість вклеїти їх у щоденник. Наче б то гарна ідея:)

IMG_5556.jpeg

Отже, трохи показала, що саме роблю, сподіваюся скоро самопочуття дозволить мені писати цікавіші дописи.

IMG_5557.jpeg

На цьому буду завершувати.

З любовʼю, ваша Foxy

IMG_5559.jpeg

Good morning, dear community!

I had the strength to write this post from the second event. First, the girls and I woke up at six, then at nine - and during that time I worked on the rest of my blogs, and the steem was left for sweet, and now I am trying very hard to write this post without three million typos, because I can hardly see the keyboard and I keep my eyes open with incredible effort.

IMG_5493.jpeg

I quickly decided to do something interesting for myself. I am 100% sure that everyone has heard about the bullet journal organization system. I wanted to do something like this for myself for a long time, but I never got around to it, because it takes a lot of effort to make it look good. So, I'm trying to do it slowly so that the end result is something really interesting.

IMG_5494.jpeg

For me, the magazine is not about a glider for the week, but mostly about trainers. It is much easier for me to form new habits and focus on the task when I have a coach - I want to cross off the task as completed every evening and mark it with a sad smiley.

IMG_5551.jpeg

Now I just started designing, so I still have to draw, cut, glue so much that it's hard to imagine. But the process is very cool and I hope that in the end I will manage and not give up in the middle.

IMG_5552.jpeg

I decided to simply print the trackers that are urgently needed for this month to speed up the process. After all, by the beginning of the month, I already understand that I shouldn't expect much from myself - I should at least be able to cope with basic tasks.

IMG_5553.jpeg

I plan so that every evening it will take me 5-10 minutes to fill out the journal and in the end I will be able to control my habits and everything I do in general. Most of the things I add to my electronic diary, I use the Me+ app, very cool.

IMG_5554.jpeg

That is, after all, this magazine is mostly about training and doodling. all that's left is to get myself in the mood for the second one :)

IMG_5555.jpeg

By the way, just now I remembered that I have a dule book, and you can take out any pages from it and paste them into the diary instead. Sounds like a good idea :)

IMG_5556.jpeg

So, I showed a little what exactly I do, I hope that soon my health will allow me to write more interesting posts.

IMG_5557.jpeg

I will conclude with this.

With love, your Foxy

IMG_5559.jpeg

Sort:  
TEAM 6 : Congratulations!

This post has been curated using steemcurator08. We appreciate your efforts on making quality blogs and post relevant comments. Thank You! 😊

footer.jpg

Curated by : @sofian88

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64403.69
ETH 3463.55
USDT 1.00
SBD 2.50