Сходе треба терміново щось у житті змінювати - Seems like I need major changes

in Ukraine on Steem2 months ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Ранок у нас з дівчатами трапився непередбачувано. Ввечері ми сіли погратися в Hogwarts Legacy щоб трошки відволіктися, і раптом.... Ранок. Пʼята година. Вночі на якийсь час зʼявлялося світло, плюс мій ноутбук підключений до екофлоу, і вся ця система разом спокійно витягнула цілу ніч гри. Навіть не знаю зараз, чи то добре, чи то зле, бо зрештою я зробила те, чого людям з розхитаною в усі боки менталкою як у мене робити взагалі неможна, а саме - порушила режим сну.

Хотіла б я сказати, що шкодую, але ж ні. Ми з дівчатами чудово провели час. Єдина проблема була в тому, що до пʼятої ранку вони чудово виспалися поруч зі мною на дивані, тож приблизно о четвертій тридцять вирішили, що настав чудовий час для гри. Вони не роблять цього, якщо я ще сплю, знають, що маму будити неможна. Але я не спала, тож довелося вигадувати спосіб зробити так, щоб мої малі замовкли, бо старша любить полаяти коли грається, а це ще зарано для гучних звуків.

IMG_5717.jpeg

Чого я взагалі почала за дівчаток я зараз розповім. Справа в тому, що вони відібрали у мене підвіконня, на якому раніше стояли квіти. Старша з першого ж дня коли зявилася у нас десять років тому обожнювала сидіти на підвіконні і спостерігати, що там на вулиці діється. У якись момент я забрала цей "телевізор" собі, щоб мати можливість хоч якісь квіти завести (у мене все ще північна сторона), але зрештою я пересунула стіл ближче до вікна і малі почали на нього застрибувати, а з нього на підвіконня, отже...

IMG_5721.jpeg

Отже я просто вирішила не очікуватись моменту, коли вони мені випадково все на підлогу покидають, і прибрала квіти, залишивши лише верхній ярус. Наче так теж непогано виглядає, плюс у кімнаті стало більше світла (якби з північної сторони в цьому ще б був хоч якийсь сенс). Але є іще одна маленька проблема. За день вони встигають до такої ступені затицяти скло на вікнах своїми носами, що крізь ці плями вулиці вже майже й не видно:)

IMG_5725.jpeg

Зрештою о пʼятій, у кінці комендантської години я вирішила вийти з ними прогулятися, поки нема спеки і людей. Спойлер - була і спека, і люди...

З любoвʼю, ваша Foxy

IMG_5158.jpeg

Good morning, dear community!

The girls and I had an unexpected morning. In the evening, we sat down to play Hogwarts Legacy to distract ourselves a little, and suddenly... Morning. It's five o'clock. At night, the light appeared for a while, plus my laptop is connected to ecoflow, and this whole system together calmly pulled out a whole night of gaming. I don't even know now whether it's good or bad, because in the end I did something that people with a mentally shaken in all directions like mine can't do at all, namely - I violated the sleep regime.

I would like to say that I am sorry, but I am not. The girls and I had a great time. The only problem was that by five in the morning they were sound asleep next to me on the couch, so at about four thirty they decided it was a great time to play. They don't do this if I'm still asleep, they know that it's impossible to wake up my mother. But I didn't sleep, so I had to think of a way to make my little ones shut up, because the older one likes to bark when she plays, and it's still too early for loud noises.

IMG_5717.jpeg

I will now tell you what I started as a girl. The fact is that they took away the windowsill from me, on which the flowers used to stand. From the very first day when she came to us ten years ago, the older one loved to sit on the windowsill and watch what was happening on the street. At some point, I took this "TV" to myself to be able to grow at least some flowers (I still have the north side), but in the end I moved the table closer to the window and the little ones started jumping on it, and from it on the windowsill, so. ..

IMG_5721.jpeg

So I just decided not to wait for the moment when they accidentally leave everything on the floor, and removed the flowers, leaving only the top tier. It seems that it doesn't look bad, plus there is more light in the room (if from the north side it still made some sense). But there is one more small problem. During the day, they manage to cover the glass on the windows with their noses to such an extent that the street can hardly be seen through these stains :)

IMG_5725.jpeg

In the end, at five o'clock, at the end of the curfew, I decided to go out with them for a walk, while there was no heat and no people. Spoiler - there was heat and people...

With love, your Foxy

Sort:  
 2 months ago 

Які ж вони милі! як котики))) котопесики)

 2 months ago 

Я їм весь час нагадую, що дівчата, камон, ви не кицьки. Але вони мене чомусь не слухають))

 2 months ago 

Я навіть не одразу зрозуміла. Потім така: а де квіти?!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56784.71
ETH 2392.67
USDT 1.00
SBD 2.27