You are viewing a single comment's thread from:

RE: Страшна трагедія на арені Запорізького цирку

in Ukraine on Steem2 months ago

Наталь повітряний спорт це завжди ризик. Моє порване при падінні плече буде нагадувати мені про це напевно вже до самого кінця життя((

Sort:  
 2 months ago 

З висоти я не падала, а ось з гори "Чортів палець у Криму котилася... І, якби не величезний валун спереді, який мене зупинив, я б тут не була... Щоправда, та травма не пройшла даром і зараз через неї я інвалід 2 групи.)))

 2 months ago 

Я з висоти зірвалася саме з повітряного полотна, мою шию врятувало, що було всього 4-5 метрів

 2 months ago 

Слава Богу, що все обійшлося! Мабуть тебе врятував твій Янгол-Охоронець! А я вірю, що так воно і є, бо впевнилася в цьому на собі!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66504.03
ETH 3578.30
USDT 1.00
SBD 3.03