You are viewing a single comment's thread from:

RE: Heroes of Might and Magic III - Моя перша улюблена комп'ютерна гра

in Ukraine on Steem2 months ago

Опа, який конкурс, треба теж терміново бігти і взяти участь, іграшки я люблю))

І доречі якщо б я мала на думці чесно визначити гру, яка була саме першою - це теж була б саме ця гра))

Sort:  
 2 months ago 

Ооо, тепер буду чекати Вашого посту про гру. Цікаво буде побачити про яку гру буде написано.

Тегніть мене, або киньте лінк в посиланя, будь-ласка.

 2 months ago 

А доречі ще я так дивлюся, у конкурсі суто чоловічі дописи, буде прикольно, якщо я стану єдиною жінкою, хто візьме участь)) Хоча напевно треба зізнатися, що гратися мене навчив чоловік, і я йому за це не вдячна))

 2 months ago 

Отакої от.
Людина старалась, вчила і ні якої вдячності 🤣🤣🤣
Взагалі, ігри чи не найсильніший спосіб втікти від реальності, чи підмінити її. Сам не так давно спригнув з ігор. Чи не найскладніша залежність

 2 months ago 

У мене воно трохи по-іншому, я зазвичай граюся десь два тижні на рік, але так, що не сплю і не їм)) Потім виходжу з цього запою і далі живу нормальним життям.

Доречі, допис опублікувала))

 2 months ago 

Дякую, перечитав цей шедевр.

І в мене подібні запої траплялись. Правда, в минулому. Зараз якось зовсім часу не вистачає

 2 months ago 

Якщо б вистачало часу вони б мабуть траплялися у мене частіше, хоча б двічі на рік)) Взагалі коли ми з чоловіком були ще в категорії "до тридцяти" у нас була традиція ранком першого числа затащити до ліжка ноутбуки, піцу та інші смаколики, і до дванадцятого звідти не вилітати. Здебільшого це був Warcraft або Lord of the Rings On-line, і це завжди були чудові кілька тижнів, нехай весь світ зачекає))

 2 months ago 

Класссссс. Уміня ось так поставити все на паузу і пожити для себе - те до чого я прагуну.

 2 months ago 

Шкода що ми більше так не робимо, життя вносить свої корективи і зараз вже не виходить отак все кинути і просто розчинитися у ескапізмі. Хоча насправді зараз такі події у нашій країні і світі, що ескапізм конче потрібен, щоб хоч якось утримувати кукуху на місці

 2 months ago 

Постараюся на забути це зробити)) Тегнути то буде етично, не буде виглядати як спам?))))

Я поки що вагаюся, про яку гру написати. Коливаюся десь між Відьмаком, Скайрімом та Варкрафтом та схожими на нього MMORPG))

 2 months ago 

А як же Морровінд ?
Невже мимо пройшов? Для мене він був топ РПГ

І з того, що взагалі затягнуло - Л2

 2 months ago 

Пройшов, я про нього тільки чула десь класі в 11ому, а от гралася все в Elder Scrolls, і це одна з моїх улюблених. Ретроспективно я пройшла тільки другого Відьмака

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 60836.70
ETH 3352.92
USDT 1.00
SBD 2.50