Книжковий хробачрк, огляд 44: Стівен Чбоски, "Уявний друг" - Little bookworm, review 44: Stephen Chboski "Imaginary friend"

in Ukraine on Steem2 months ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Давно не робила огляди, але здається почали зʼявлятися хоч якісь сили, отже спробую повернутися до цієї традиції, зрештою мій аккаунт і створений був для книжкових оглядів.

Я зараз припамʼятала, що коли писала допис про те, що тепер буде у моєму блозі і показувала перші світлини своєї бібліотеки хтось як раз сказав, що цікавить огляд на цю книгу, але не памʼятаю, хто саме. Отже, я нарешті її прочитала.

Чоловік коли побачив, який це товстунець, спочатку сказав, що він мені попсу всю мою статистику читання у застосунку, бо я ж точно не прочитаю книгу на 1000 сторінок з тією самою швидкістю, як на 450. Але він помилився. Книга настільки мене захопила, що я її проковтнула за два вечора, а могла б і швидше, якби не треба було все ж таки працювати.

Вже десь на середині читання я пішла і звірила свої спогади х сайтом КСД та описом книги на ньому. Може мені примарилося? Але ні, не примарилося, так і є. Написано "дітям від 12 років". You know, FOR KIDS!!! Уявила тих сивих дітей у 12 років, які читають таку літературу. Може я щось невірно памʼятаю, але чомусь мені здається, що у 12 мені б таке було зарано. Хоча я прочитала Норт Дам у 11, тож.... Може щось плутаю.

IMG_5742.jpeg

Зараз будуть спойлер. Сюжет у тому, що хлопець, що живе зі своєю матірʼю і з якою вони постійно переїзжають, тікаючи від схибленого маминого залицяльника раптом починає чути й бачити кількох наче б то уявних людей і спілкуватися з ними. Процес заходить далі й далі, потроху починають підключатися психіатри, але воно б не було таким чудовим трилером без реального залучення потойбіччя.

Я знаете, яку книгу пригадувала, коли читала? Пітьму Павлюка. Наче б то ніякої схожості, але щось у цьому дійсно є. Хоча б використання проникнення пекла на землю.

IMG_5743.jpeg

Наче б то коли книга має 1000 сторінок може серйозно постраждати динаміка. Але цього не трапилося, вона тримала у напрузі з першої і до останньої сторінки. Я не буду її продавати чи віддавати до публічної бібліотеки, бо вже впевнена, що точно захочу перечитати і можливо зрозуміти історію глибше. До того ж оформлення книги дуже красиве і вона гарно виглядає на поличці, що для мене теж неабиякий аргумент залишити книгу в себе:)

IMG_5744.jpeg

З любовʼю,ваша Foxy

IMG_5456.jpeg

Good morning, dear community!

I haven't done reviews for a long time, but it seems that at least some strength has begun to appear, so I will try to return to this tradition, after all, my account was created for book reviews.

I now remembered that when I wrote a post about what will now be on my blog and showed the first photos of my library, someone just said that he was interested in a review of this book, but I don't remember who exactly. So, I finally read it.

The man, when he saw how fat he was, first said that he would pop all my reading statistics into the application, because I definitely wouldn't read a book with 1000 pages at the same speed as I did with 450. But he was wrong. The book captivated me so much that I swallowed it in two evenings, and I could have done it faster if I didn't have to work anyway.

Already somewhere in the middle of reading, I went and checked my memories with the KSD website and the description of the book on it. Maybe I was dreaming? But no, it wasn't a dream, it really is. Written "for children from 12 years old". You know, FOR KIDS!!! I imagined those gray-haired children at the age of 12 who read such literature. Maybe I remember something wrong, but for some reason it seems to me that 12 would be too early for me. Although I read North Dame at 11, so.... Maybe I'm confusing something.

IMG_5742.jpeg

Now there will be a spoiler. The plot is that a boy who lives with his mother and with whom they constantly move, fleeing from his mother's crooked suitor, suddenly begins to hear and see several imaginary people and communicate with them. The process goes further and further, little by little, psychiatrists begin to join, but it would not be such a great thriller without the real involvement of the afterlife.

Do you know what book I remembered when I read it? Dark Pavlyuk. It seems that there is no similarity, but there is something in it. At least using the penetration of hell on earth.

IMG_5743.jpeg

It seems that when the book has 1000 pages, the dynamics can be seriously affected. But this did not happen, she kept me in suspense from the first to the last page. I will not sell it or give it to a public library, because I am already sure that I will definitely want to reread it and perhaps understand the story more deeply. In addition, the design of the book is very beautiful and it looks good on the shelf, which is also a good reason for me to keep the book :)

IMG_5744.jpeg

With love, your Foxy

Sort:  
 2 months ago 

Нічого собі книжечка 😅 Я такі величезні хіба що в Індіана Джонсі бачив))

Радий, що до вас повертаються сили 💪

 2 months ago 

Ось, о це товсті книги:

IMG_5775.jpeg

IMG_5778.jpeg

IMG_5777.jpeg

 2 months ago 

Ніфіга собі 😀 Вражаючий розмір!)

 2 months ago 

Я ъх ще навіть не читала, боюся, що в процесі уроню))))

 2 months ago 

Це не найбільша моя книга)) Вона так, середня))

 2 months ago 

Прочитати «Собор Парижської Богоматері» в 11 це справжній рівень. Я купила собі цю книгу, більше ніж 10 років тому, я не можу навіть 10 сторінок прочитати.
Для мене там занадто багато описів собору і всього такого і мені таааак важко. 😣

 2 months ago 

У мене завжди були дивні стосунки з книжками. Зараз он весь букток непритомніє від "макової війни", а я ледве-ледве цю нудотину прочитала

 2 months ago 

😂
Цікаво, що все ж дочитали, навіть коли нудотина ))
Виконувати діло доводячи до кінця 👍🏻

 2 months ago 

Я навіть другий том дочитала. Не люблю закидати книги, роблю це вкрай рідко, то може за все моє життя це десь пʼята книга, яку я закинула. Мені ну дуже хотілося зрозуміти, що ж там усі знайшли а таке, що мають масову істерію. Шукала, дуже старалася, так нічого і не знайшла. Посередне типове фентезі, не більше...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56768.45
ETH 2391.62
USDT 1.00
SBD 2.28