Другий день у міні божевільні - Second day in mental house

in Ukraine on Steem2 months ago

Дорого ранку, шановна спільното!

Отже, психіатричний стаціонар, день другий. За те, що і поведінкою скидаюся на нормальну у мене зʼявився доступ до кавової машини, і тут реально дуже класна кава, тож тішуся.

IMG_5851.jpeg

Чомусь ніяк нормально не спрацьовує синхронізація і я не можу задати світлини, які робила вже безпосередньо в лікарні, тому сьогодні у кості ілюстрацій будуть ті, що я зробила іще вдома. А я поки розповім безпосередньо про лікування.

Кожного разу коли потрапляєш в психіатричний стаціонар тобі кажуть, що зараз зроблять укольчик, щоб можна було розслабитися, поспати і відпочили. І це був перший раз, коли мені нарешті зробили саме такий укольчик. Після нього взагалі нічого не памʼятаю. Бувають у житті моменти, коли це саме те, що треба. І напів добровільна госпіталізація у психіатрію одна з них.

Людей цього разу геть немає. Я знала що зазвичай вільних палат дуже мало або немає взагалі, а тут я досі не певна, чи не одна я на всьому поверсі.

IMG_5852.jpeg

Годують тут краще, ніж у Павлівці. Я авіть спромоглася вчора зʼїсти обід та вечерю (сніданок хотіла сфотографувати, але не встигла₴, може хтось пояснив би мені, що воно таке?

Гу будь якому разі після Павлівки це суттєве покращення, але все одно все, по що я можу думати це про те, як би мені вже поїхати додому. Дуже сподіваюся вибратися звідси до суботи, бо не хочу собі день народження у лікарні.

IMG_5853.jpeg

І ось і ще одна проблема - ледве можу думати про те, що ж розповісти у блозі. Тому на цьому буду завершувати, може завтра голова буде працювати краще.

З любовїʼю, ваша Foxy

IMG_5196.jpeg

Good morning, dear community!

So, psychiatric hospital, day two. For the fact that my behavior seems to be normal, I got access to a coffee machine, and the coffee here is really great, so I'm happy.

IMG_5851.jpeg

For some reason, the synchronization does not work properly and I cannot upload the photos that I took directly in the hospital, so today the illustrations will be those that I took at home. For now, I will talk directly about the treatment.

Every time you go to a psychiatric hospital, they tell you that they will make an injection now so that you can relax, sleep and rest. And it was the first time when I finally had just such a prick. I don't remember anything after that. There are moments in life when this is exactly what is needed. And semi-voluntary hospitalization in psychiatry is one of them.

There are no people this time. I knew that usually there are very few free rooms or none at all, and here I'm still not sure if I'm the only one on the whole floor.

IMG_5852.jpeg

They feed here better than in Pavlivka. I even managed to eat lunch and dinner yesterday (I wanted to take a photo of breakfast, but I didn’t have time₴, could someone explain to me what it is?

Anyway, after Pavlivka, this is a significant improvement, but still, all I can think about is how I would like to go home already. I really hope to get out of here by Saturday because I don't want to spend my birthday in the hospital.

IMG_5853.jpeg

And here is another problem - I can hardly think of what to tell in the blog. Therefore, I will conclude on this, maybe tomorrow the head will work better.

With love, your Foxy

IMG_5196.jpeg

Sort:  
 2 months ago 

Бажаю вам якнайшвидшого відновлення 💪
Святкувати ДН у такому місці це не діло!

 2 months ago 

Місце насправді нічим не погане)) Це все стереотипи))

 2 months ago 

Вірю, що одужаєте! Нехай день народження пройде в рідних стінах🌟

 2 months ago 

Тут мова в кращому випадку про ремісію, одужання у моєму випадку не передбачено))

 2 months ago 

Будьте здорові, хворіти нам зовсім непотрібно!))) Тим паче бути сонячній "Львиці" в такому місті, якщо вже скоро День народження!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62152.13
ETH 2441.74
USDT 1.00
SBD 2.65