Читацький застосунок - App for Reading

in Ukraine on Steem2 months ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Отже, останні два дні моєї відпустки, а я підчепила якусь вірусню і тепер сумлінно лежу з нею разом у ліжечку. Дівчата теж лежать разом зі мною, виконують роль грілки та пухнастих лікарів. От треба мені було побажати останні кілька днів полежати, я ж зовсім не це мала на увазі!

Навіть не знаю, про що сьогодні писати, бо звісно маю кілька заготовлених книжкових дописів, але ж це потрібно встати з ліжка і піти все це фотографувати. Не хочеться((

Але доречі можу повихвалятися невеличким досягненням. На початку року я поставила собі мету у книжковому застосунку прочитати 100 книжок на рік, і... Мені лишилося лише кілька, щоб закрити цю мету. Не знаю, чи поставлю потім іще 100, бо якщо не встигну у застосунку буде погана статистика, а я таке не люблю, тож може для початку поставлю ще 50. Враховуючи темпи росту моєї бібліотеки 150 на рік це дуже мало, бо зʼявляються у мене книжки набагато швидше.

Зараз я користуюся додатком Bookly, а до цього користувалася нашим українським додатком Rork. І все б чудово, як би він не був такий до біса токсичний. Люди ходять і помічають книжки, які ти читаєш, емодзі какашки, ну куди це взагалі годиться? Наче тому, хто читає, цікава ця думка. Але все іще неприємно. Тому я перейшла на букві і горя не маю, окрім того, що всі книжки доводиться заносити до застосунку вручну. Зараз наші розробники зробили ще один додаток, Month Read, але нажали поки що немає версії для користувачів Apple, тож я на неї чекаю, щоб перейти. Там буде набагато зручніше, бо можна буде просто відсканувати штрих код книги і вона занесеться до бази.

IMG_4446.png

IMG_4447.png

IMG_4448.png

IMG_4449.png

Зараз знову погортала Apple store щоб перевірити, чи не вийшов застосунок, але ще ні. Порекомендувало Rork, і дуже цікаво, що в них там написано "відчуйте підтримку", коли насправді тебе там просто закидають какашками, от і вся підтримка:)

З любовʼю, ваша Foxy

IMG_4268.jpeg

Good morning, dear community!

So, the last two days of my vacation, and I caught some kind of virus and now I'm dutifully lying in bed with her. The girls also lie with me, playing the role of heating pads and fluffy doctors. I should have wished you to lie down for the last few days, I didn't mean that at all!

I don't even know what to write about today, because of course I have several book posts prepared, but I need to get out of bed and go photograph it all. Do not want((

But by the way, I can boast of a small achievement. At the beginning of the year, I set a goal on the book app to read 100 books a year, and... I'm only a few away from closing that goal. I don't know if I will put another 100 later, because if I don't have time, the statistics in the application will be bad, and I don't like that, so maybe I will put another 50 to begin with. Considering the growth rate of my library, 150 per year is very little, because I have books much faster.

Now I use the Bookly application, and before that I used our Ukrainian application Rork. And everything would be great, as long as it wasn't so damn toxic. People walk around and notice the books you're reading, poo emojis, what good is that anyway? As if the reader is interested in this thought. But it's still unpleasant. Therefore, I switched to the letter and I have no grief, except that all the books have to be entered into the application manually. Now our developers have made another app, Month Read, but there is no version for Apple users yet, so I am waiting for it to switch. It will be much more convenient there, because you can simply scan the bar code of the book and it will be entered into the database.

IMG_4446.png

IMG_4447.png

IMG_4448.png

IMG_4449.png

Now I browsed the Apple store again to check if the application was released, but not yet. Recommended by Rork, and it's very interesting that they say "feel the support", when in fact they just throw poop at you there, that's all the support :)

With love, your Foxy

Sort:  

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08.

Curated by : @sduttaskitchen
 2 months ago 

Thank you so much!

 2 months ago 

я яблук не їм((
а відтоді як оновив смартфон чи мобілу - поді розбери як їх там називати... все хотів спробувати читати книгу з мобіли... не виходить)))

 2 months ago 

Це ж не зручно, екран маленький))

 2 months ago 

так а Ви про що? про планшет???
і головне не розмір а роздільна здатність/(кількістьточок на дюйм) і гострота зору))

 2 months ago 

Я про застосунок та паперові книжки)) Так, іноді читаю ще на планшеті, ну і маю електронну книгочиталку також. На телефоні очі дуже втомлюються

 2 months ago 

у мене дуже-дуже стара книжка на електронних чорнилах, одна з перших(чи других) 2009 року....але не читаю...ось через вимкнення світла готую-планую... та і паперових книг багато, мама працювала бібліотекарем)) тай підписку оформляла - тоді часів СРСР це було круто...української класики багато - та я любив фантастику свою читати

 2 months ago 

Я теж сиджу на фантастиці та фентезі:) електронка у мене теж дуже довго була одна з перших, але десь півроку назад поміняла на просту, проте більш сучасну модель, бо стара вже дууууже довго думала, коли сторінки перегортала))

 2 months ago 

Я не люблю електронні книги, більше паперові

 2 months ago 

Аааааа... А до чого тут електронні книги?)) Я ж писала про застосунок для відстежування швидкості та регулярності читання, ну і кількості прочитаних книг, тобто про базу даних. Ні слова про електронні книжки

 2 months ago 

ото так читати на ходу.... невдовзі одягнеш сковороду....я теж прочитав по діагоналі, і не зрозумів що про БД а не читалки, упс((

 2 months ago 

Отакої))) Пишеш, стараєшся, а тут таке))))) Ржу))

 2 months ago 

На початку року я поставила собі мету у книжковому застосунку прочитати 100 книжок на рік

Ого 😅 Ви молодець! Вражаючі цифри)

Одужуйте якнайшвидше 🙃🍀

 2 months ago 

Треба більші цифри, щоб встигати за кількістю книг, що в мене зʼявляються, поки я повільно читаю))

Дуже дякую))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66391.72
ETH 3189.14
USDT 1.00
SBD 2.60