Чайні історії

in Ukraine on Steemlast year

Беру участь у конкурсі від @strecoza

Головний пост можна подивитись за цим посиланням https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-72-konkurs-ob-yekt-tizhnya-72

Отже, чай…

Для мене це дійсно щось дуже особливе. Маю велику колекцію, прозорі чайники для заварювання, прозорі горнятка, з яких смачно пити улюблений бурштиновий напій, Для мене це спосіб розслабитися та посмакувати чимось незвичайним, під гарну книгу.

Перше місце у моїй колекції займають чаї сортів улун. Це так би мовити перехідний етап між зеленим та червоним чаєм (який у нас називають чорним). Від м’якший від зеленого, але іще не має кріпості червоного, що робить його ідеальним супутником для затишного вечора.

Свої чаї я замовляю в магазині thetea.ua там хороший вибір, хороша продукція, і мене дуже тішить її мото «хто не заварює той москаль».

Я влаштувала своєму улюбленому білому та червоному чаям маленьку фотосесію, сподіваюся вам сподобається:

60594271-E791-4147-8E60-BB569838F7EC.jpeg

Напевно книга і чай це така собі інтровертська класика. Нещодавно за порадою лікаря я почала дотримуватися гігієни сну, а це включає в себе ніяких світячих екранів після 20:00. Дуже приємно заварити чаю та провести вечір за звичайною паперовою книгою, комфортно і затишно.

До того ж мені здається, що хороший чай це гарний подарунок, тож раджу заскочити на сайт чаю, що я навела вище та потішити себе або близьких. Такий чудовий ритуал, таких цінний у наші часи шматочок затишку та спокою:)

З любов’ю, Фоксі

Sort:  
 last year 

Дякую за чай...Він дуже смачно пахне та гарно виглядає на фотографії)
Бажаю удачі у конкурсі!
Іду пити чай – завдяки рекламі! 🌹

 last year 

Атмосферна фотка :)
Теж дуже люблю чай! Дивовижний напій 😋

 last year 

Нещодавно за порадою лікаря я почала дотримуватися гігієни сну, а це включає в себе ніяких світячих екранів після 20:00.

Оооо, це мені так треба))

дякую за участь

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59200.90
ETH 2601.74
USDT 1.00
SBD 2.41