Я сексі, і я в курсі: нова пісня і відео-кліп (+ можливість порівняти якість відео від Ai Runway та Ai Luma)

in Ukraine on Steem7 hours ago (edited)

Як працюється зараз українським фрілансерам, в т.ч. мені

Дуже ускладнено працювати, і встигати зробити хоч щось і щось заробити на життя, коли світло є по 1-2 години, а потім по 2-3 години немає, і так постійно, день за днем! Мої нерви уже геть роздьоргані від такого режиму, навіть встаю по будильнику серед ночі, щоб попрацювати додаткове двогодинне "вікно" в яке є подача світла. По десятку раз на добу проклинаю росіян і російську федерацію! Постійно в напрузі і працюю по спискам на папері: що першочергово мушу встигнути зробити, поки є електрика. Постійно поспішаєш, і чим ближче до відключення, тим більше нервуєш. В п’ятницю увечорі, коли інтернет з’явився всього на 40 хвилин, а потім знову екстрено зник, залишивши мене вкотре з незавершеною роботою, я вже мало не розбив комп об підлогу. Стримався, та натомість узяв із шафи саму товсту книжку, і розірвав її навпіл. Потім кожну половинку розірвав також навпіл, і потім ще...
Колись читав, що циркові силачі початку 20 століття розривали голими руками карточні колоди, щоб позабавити публіку. А в мене вже накопичився такий гнів, який постійно стримуєш, що треба було дати вихід. Потім додивився, що книжка була на тему православного християнства, 575 сторінок. Тепер кусками пішла в мусорник.

"Весела" ремарка до жартівливої пісеньку, угу... Та я хочу говорити, як є. Все ще прагну створювати щось позитивне… і при цьому, це зараз коштує свідомого пробирання через барикади негативу.

Порівняння Ai Runway / vs. Ai Luma

Для відео відібрав 38 коротеньких фрагментів, які створив за допомогою цих двох штучних інтелектів.

Оскільки я повирізав водяні знаки Ші, тому, щоб і ви могли порівняти який де, вкажу таймінги.
Кліп розбив на дві умовні частини:

  • З 00:00 по 2:10 хв. – відео, генеровані за допомогою Runway.
  • З 2:10 і до кінця – відео, генеровані за допомогою Luma.

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Я сексі, і я в курсі (Deep House cover LMFAO "Sexy & I know it")

В цілому, можу сказати, що Runway більш якісний, і дає плавніші рухи; він також дозволяє пролонгувати відео до 18 секунд (в 4 підходи). Але Ранвей дарує демо токени лише раз, після реєстрації. Реєструвати ж безкінечно нові акки під нові демки ніяких гмейлів не настачишся, а купувати абонемент у мене поки немає змоги, тому нових демок Runway мені вистачило лише на половину кліпу (більша частина генерацій пішла у відбраковку, як непотріб).

Luma дає гіршу якість і доволі роботизовано дьоргані рухи персонажів (ну, доречі саме під цю пісню то вийшло навіть в плюс, додає приколу і гумору, коли ці "роботи-білявки" танцюють на дискотеці і вертять задами), зате Luma дарує 30 нових токенів щомісяця, тож юзати її можна системно. Як виявилося, пролонгувати відео довше 5 сек. в Лума також можливо, просто доводиться дуже довго чекати, поки вона допилить продовження. Я навіть спочатку подумав опція хоч і є, але не працює. Лише повертаючись в акк наступного дня, виявив, що продовження були таки створені.
Та головне, в Luma значно більший відсоток браку, який відкидаєш (люди з трьома ногами або з руками, які ростуть прямо із ягодиць, і все в такому дусі – на відбраковку я відправляю десь 80-90% від усього, що генерує Лума). Крім того, Luma дуже "підсасує" ресурс ноутбука, прямо як клятий дроппер. Час від часу через Луму, комп зависав на 1-2 хвилини, що доводило мене до сказу.

Моя оцінка

З урахуванням вищесказаного, даю Runway оцінку в чотири зірочки, а Luma три зірочки.

Виключення – конкретно цей відео кліп. Уже закінчивши і передившись, можу сказати, що більше імпонує і "вписується" саме те, що я створив за допомогою Лума. Але ж це не питання якості. Скоріше, так просто співпало через більшу конгруентність.

Sexy & I know it (мій переклад українською, використаний для пісні)

Крім самого перекладу, я також "відзеркалив" подачу, тепер від імені жінки (люблю альт Аврори, і не дуже хочу чути чоловічий вокал. До того ж, в подачі від імені жінки пісня стала не настільки пародійною).

[Verse 1]
Так, так
Коли я проходжу повз, хлопці дивляться, як на богиню
Я йду під бит
Йдучи по вулиці в моїх нових LaFreak, так
Ось як я рулю, легінси в обтяжку, неконтрольовані
Це Redfoo з великим F O
Я, як Брюс Лі, качаюся в клубі (так)

[Chorus]
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся

[Instrumental break]

[Verse 2]
Коли я заходжу в місце, (так), ось що я бачу (Добре)
Усі зупиняються і дивляться на мене
У мене є пристрасть у серці, і я не боюся це показати
(Показую, показую, показую)
Я сексі і я в курсі
Я сексі і я в курсі.

[Verse 3]
Так, коли я в торговому центрі, охорона просто не може їх всіх зупинити
А коли я на пляжі
Я в бікіні, намагаюся засмагати (що?)
Ось як я рулю, дівчата, час іти
Ми йдемо в бар, крихітко, не нервуй
Без взуття, без сорочки, і я все одно отримую обслуговування (дивись)

[Chorus]
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся

[Instrumental break]

[Verse 4]
Коли я заходжу в місце, (так), ось що я бачу (Добре)
Усі зупиняються і дивляться на мене
У мене є пристрасть у серці і я не боюся це показати
(Показую, показую, показую)
Я сексі і я в курсі (ей)
Я сексі і я в курсі.

[Bridge]
Подивись, подивись
Тряси, тряси, тряси, тряси, тряси, так
Тряси, тряси, тряси, тряси, тряси, так
Тряси, тряси, тряси, тряси, тряси, так
Тряси, тряси, тряси, так, так
Роби тряску, чувак
Я роблю тряску, чувак
Так

[Instrumental break]

[Outro]
Я сексуальна і я це знаю (хей, так)
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Хлопець, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Чоловік, подивись на це тіло
Я-я-я тренуюся, тренуюся, тренуюся...
Я сексі і я в курсі.

Диджей Богдан та Аврора 3.jpg

Спека доконала. Я вирішив переходити на нічний "совиний" режим

Не знаю, що там на сонці, та в самій кімнаті вдень у мене 35 С, і навіть вентилятор не включиш через відсутність світла.

В середу 10 липня десь о 15-й годині ноутбук взагалі екстрено вимкнувся через перегрів. Це означає, що температура процесора перевершила 90 градусів С.

Навіть о 22-й годині, температура в кімнаті все ще тримається 32-33 С. Дебільна радянська манера будувати будинки з бетону гикається досі. Коли я жив у Криму, будинок там був з піщаника, і спека переносилася значно легше, (підкреслюю: значно!) легше.

Взагалі, і через спеку і через переобтяженість "важкими" програмами, комп почав доводити мене вдень до сказу "тупежами" і підвисаннями, і так уже кілька тижнів. Плюс, це на тлі того, що і сам я цілий день як маринований, і "ледь дихаю". Просто ненавиджу літо, особливо липень.

Тому з середи вирішив до осені навіть не вмикати комп з опівдня до 18:00 вечора (запроваджую українську сієсту!). Працюватиму переважно вночі і рано вранці. Поки "перемагаюся", намагаючись змінити режим дня на нічний.

До речі Runway вміє ще і "оживляти" фото, які йому даси. Наприклад, ось цю картинку можете бачити в кліпі "оживленою" з 00:06 по 00:14 хв.
Диджей Богдан 1.jpg

✍ Богдан Карасьов, 13 липня 2024 р.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58478.70
ETH 3158.37
USDT 1.00
SBD 2.43