Who got the power? (🇺🇦 Progressive House cover Little Mix)

in Ukraine on Steem14 days ago (edited)

Продовжую робити акценти на партії басу та додаванні соло саксофончика. На діп хаузі, саксофон не звучить нудно, як в джазі. Навпаки, багато що "витягує", додаючі яскравої наповненості.

Картинка з ролика повністю виглядає так (під формат Ютубу довелося обрізати). Така собі валькірія ери кіберпанку – замість коня, моторбайк, замість містичної сили діси – трансгуманізм. Цей шлях дещо відлякує нас, і при цьому коли доводиться вставити імплант зубу, ми не відмовляємося (бо краще мати штучний орган, ніж ніякого).

Я маю силу 3.jpg

Також на цьому тижні багато експерементував з музичним стилем кіберпанк, пробую поєднувати його з діп хауз. Та поки як не крутив, виходе відверта лажа, від якої багато постраждали мої вуха. Так що Progressive House і надалі залишається фаворитом моїх музичних прихильностей. А от ідея витиснути нове звучання і новий стиль з якихось незвичних комбінацій – це те, що мене надихає.

З найцікавіших моїх лонгрідів квітня 2024

Раджу до прочитання: Містика числа 9: загадки магічної дев'ятки (мало не енциклопедичний матеріал, який я доповнював протягом 10 днів). Тема реально мене захопила. Ну, і коли починаєш звертати увагу, на відображення її натикаєшся усюди. Як от і у футболі:

9 у футбольних воротах арт Містика числа 9 загадки магічної дев'ятки.jpg
✍ Б.К., 28.04.2ᛟ24 р.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60906.91
ETH 2920.56
USDT 1.00
SBD 3.69