В Олександрії відкрився МакДональдс

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

МакДональдс в Олександрії 1 McDonalds в Александрии.png

Приємно бачити, що навіть під час війни не припиняється якийсь розвиток – це вже риса капіталістичної системи.

В Олександрії відкрився перший МакДональдс в Кіровоградській області, що дозволило створити близько 100 нових робочих місць.

Другий "Мак" зараз добудовують в самому Кропивницькому у центральному сквері, і також скоро відкриють.

Олександрійський МакДональдс знаходиться у мікрорайоні "Бам", поряд з третім відділенням Нової Пошти, а також (що найбільш важливо) поряд із трасою.

МакДональдс в Олександрії 2023 McDonalds в Александрии.png

Це в 5 хвилинах ходи від мого дому, але навряд чи я буду відвідувати. Для мене "Мак" – не диковинка, бо в ті роки, коли я багато мандрував і переїздив, частенько заходив у Мак в різних містах. Коли ти провів багато годин у поїзді, це зручно. Виходиш, а на вокзалі одразу Мак. Так само, я думаю, що Олександрійський Макдональдс буде більше користуватися попитом не у місцевих, а у людей, які проїздять трасою.

Пропонував уранці матері, щоб вона сходила з подружкою посиділа там з приводу відкриття – не хоче. Мені це тим більше зараз не потрібно, бо в перші дні там напевно буде великий натовп. Але так-то вцілому я радий, що в місті додалася ще одна популярна точка. Ще один крок до розвитку – це завжди краще, ніж крок до розрухи.

МакДональдс в Олександрії 3 McDonalds в Александрии.png

МакДональдс в Олександрії 5 McDonalds в Александрии.png
✍ Богдан Карасьов, 13 листопада 2ᛟ23 р.

P.s. У цієї публікації включено бенифіціарські: 25% для @ukraine-steem

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67