You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Again&Again" - Гаррі Гаррісон «Народження сталевого щура».

in Ukraine on Steem2 days ago

Привіт, сонечко. Дякую, що ти обрала мене серед двох твоїх друзів на Стіміт, яких захотілося запросити.

Я повернуся до цього завтра і тоді вже вникну, що тут і як, бо сьогодні у мене таки настав "вечір п'ятниці" і я добре напідпитку.

Доброї тобі ночі і світлого нового тижня.

Sort:  
 2 days ago (edited)

Привіт. Відсипайтесь 🤪
Гарного понеділка, надіюсь зранку Ви не відчуватимете похмілля :)

 yesterday 

А чого знову "на Ви"? Щось трапилось?

Конкурс класний, як раз для мене. Є в мене такі книжки, так що скоріш за все на тижні також на цей конкурс напишу.

 yesterday 

А чого знову "на Ви"? Щось трапилось?

Мені було не зрозуміло, як же тебе величати. 😆
Тому, щоб не дратувати тебе , обрала форму Ви, хоча звикла звертатися на ти, все ж мені теж не 20 років, на жаль.

Є в мене такі книжки, так що скоріш за все на тижні також на цей конкурс напишу.

Круто з задоволенням почитаю.

 yesterday (edited)

😆 Та мене "величати" краще просто по імені Богдан і "на ти")
Я всього на 6 років старший за тебе (між іншим, це як раз одна з найкращих різниць між чоловіком і жінкою, щоб бути "на ти").

 yesterday (edited)

Це ж треба було спалити мій вік 😂😂😂
Лише один раз призналась і попалась 😆
Я теж подумала, що з такою різницею можна і на ти, коли ти мені писав за «Ви», але ж мені подобається коли думають, що я молодша за свій вік.
😆

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62493.96
ETH 2440.89
USDT 1.00
SBD 2.64