You are viewing a single comment's thread from:

RE: А чи треба бути відвертою?

in Ukraine on Steemlast month

На Стіміт завжди найбільше цінувалися як раз особисті пости, з особистими думками та особистими фото, тому за відвертість вас навряд чи хтось буде критикувати)

На мою думку, Батьківщина Мати може бути нашим образом Афіни Паллади (або нащої її "версії", богині Слави). Це також збігається з тим, що ми ведемо війну переважно інтелектуальну (Афіна є богинею інтелектуальної та справедливої війни), а росіяни ведуть війну грубу і жостоку, якій покровительствує Марс.
Античні архетипи повторюються в віках.

Намагатися тлумачити ваш сон, на жаль, не маю часу, через 7 хвилин можуть вимкнути світло, а наспіх можна написати просто якусь дурню.

Sort:  
 last month (edited)

Та не треба тлумачити.
Я розумію про що він.
На тому рівні на якому мені достатньо.
Дуже гарне тлумачення. Про Афіну мало що знаю, тому я в ній Гекату бачила. Вона темна з факелом в руці, що є символом вічного вогню. Типу з пітьми у світло, стоїть на пагорбі під могилами воїнів що віддали життя за визволення міста під час другої світової.
Ну така така вона для мене як Геката - перехідна, трьох лика, яку поважає весь грецький пантеон.
Саме вона вказала Деметрі, що прозерпіну вкрав Плутон. А ще в цьому році там росли маки. А це та квітка, що виростала там де ступала нога Деметри коли та горювала за донькою.

IMG_0341.jpeg
І я надіюсь що в ній стільки ж свободи скільки в статуї свободи яку теж порівнюють з Гекатою.

Це нормально що кожен баче своє, у нас різні архітепічні призми. Так, що це навіть прикольно, дізнаєшся щось нове. Дякую.

 last month 

На Стіміт завжди найбільше цінувалися як раз особисті пости, з особистими думками та особистими фото, тому за відвертість вас навряд чи хтось буде критикувати)

Так звісно. Це не порушує авторські права. Тому щ такими дописами краще заходить блог.
Але відвертою не дуже хочеться бути оскільки це досить публічно.
Але в кінці кінців дописи читають лише ті хто цікавиться подібним. Тому потроху намагаюся адаптуватися, хоча інколи хочеться щоб хтось трусонув і сказав давай по міфах. Працюй над дописами. А то Розлінилася.

 last month 

"Працюй над дописами. А то Розлінилася." - Факт!!! Скільки міфів неописаних, а ти сачкуєш!!!

Міфи це - невичерпний колодязь тем для творчості, я вже не кажу про їх схожість у різних народів, про що можна писати беззупинно. Якщо серйозно, то - в творчості головне бажання - пиши що хочеься!!! "Іноді, доля знає краще нас" (це моє передбачення від Сільпо 😊)

 last month 

Це треба було писати не сьогодні.
Сьогодні я працювала над дописом - пихтіла як чайник який стоїть на газовій плиті.
Парує, свистить - але його не знімають з вогню.
Енергії тепер 0.
Води 0
Бочки підгоріли.
Ще й не хвалять.
То жарт.
Похвалу від тебе за сьогодні я отримала - памʼятаю )

 last month 

ох уж жінки. То скажи, то не скажи...

Сказав, тепер виявилось , що сказав не тоді, от як так??? Як Зрозуміти це загадковий вид із ункальною логікою?

 last month (edited)

В сільпо знову зʼявились передбачення?
Чудова річ. Колись мені попався чек, що до мене прийдуть гроші, я пішла куди треба, показала чек і отримала готівку 👍🏻
Працюють передбачення.

 last month 

Цікаво куди ти ходила з таким передбаченням?🤔

Тепер думаю, що передбачення це вже й не така крута штука. От прийде до мене дружина, покаже таке передбачення, і що тоді робити 😅

 last month 

😂
До Ілона Маска.

Що робити ?
Звісно давати гроші.
Не можна вбивати в людині відчуття того, що чудеса існують.

Якщо, що Ілон завжди готовий підтримати віру в чудеса.
Піду дивитися хто він за гороскопом. 🤣

 last month 

Знайшла до кого йти🤢
Хоча то твоє право, я б напевно краще б з Гаєм РІчі десь би на рибалці застряг на тиждень а то і два... Ну ладно, то вже у кожного свої цінності...

Рак? оце так нежданчик...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61833.67
ETH 2414.58
USDT 1.00
SBD 2.57