You are viewing a single comment's thread from:

RE: П'ятний - час подумати

in Ukraine on Steemyesterday

Якщо сон залишив сильне враження і запам'ятався на кілька тижнів, він скоріш за все був дійсно підказкою від пісвідомості.
По Юнгу, герої наших снів є відображенням нас самих, тож символ інь-янь в очах чоловіка зі сна на фоні твоєї втоми може підказувати, що варто звернути увагу на баланс між відпочинком і активністю. Він не закликає кинути все, і вдаритись у байдикування, а саме знайти баланс.

Можливо, я пишу банально зрозумілу річ, просто давно помітив, що розбиратися у снах краще допомогає сторонній погляд. Самому трактувати власні сни чомусть буває складніше, через емоційну залученість (принаймні, у мене так).

Sort:  
 20 hours ago 

Привіт. Зі святом Дня Незалежності!!!
Дякую, що написав думку. Я з тобою згоден, як і з твердженням Юнга. Дійсно більшість снів Я центричні. А стосовно "трамання балансу" - то для мене давня частково "болюча" тема...

Та тут треба робити відголос на символі. Для мене Інь-Янь це знак що відображає мудрість, пізнання, містику, символізм... аж потім баланс...

Думаю сон не в цю тему... Ще не час...

 11 hours ago 

Дякую. Також вітаю з Днем Незалежності)
Уже 25-те, та я думаю можна ще поздоровляти, бо ми раді нашій незалежності і 24-го, і 25-го, і в усю решту днів року.

З Днем незалежності 3.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64188.14
ETH 2766.12
USDT 1.00
SBD 2.66