You are viewing a single comment's thread from:

RE: Обробка грибів

in Ukraine on Steemyesterday

Це чудово, коли маєш знання грибів. Мабуть, найнадійніше, коли це знання передається саме в родині. Бо як я останній раз назбирав і приніс торбу грибів, батьки почали вмовляти мене "не ризикувати, якщо не впевнений". А я ж сподівався, вони підтвердять моє бачення певних грибів, та виявилося все навпаки... тому їх довелося тупо повикидати.

От одна з бабусь у мене "грибниця", і живе в дуже грибному краї, Корсунь-Шевченківський (нажаль, це далекувато, щоб консультуватися, та ще й я у неї давно в опалі. А чому батько не навчився в неї в його дитинстві, хз). У бабусі завжди було багато банок з грибами. Мариновані лисички дуже смачні, аж пускають слиз. Я б сказав, що саме мариновані вони мені найбільше і подобаються.

Sort:  
 yesterday 

Мариновані лисички дуже смачні, аж пускають слиз.

Це не те, що може спонукати спробувати мариновані лисички 😂. Слиз в маринованих грибах - це вже може бути ознакою зіпсованості. А якщо ні, то я завжди промиваю такі гриби. Але мені більше подобаються такі, які можна їсти прямо з банки, без жодного слизу))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64188.14
ETH 2766.12
USDT 1.00
SBD 2.66