You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #31 and Start #32

in Ukraine on Steem4 days ago

Дякую, Олексій.
Приємно, що моє запитання на минулому тижні було цікавим і для вас.

Ось моє оновлення (і цього не треба довго чекати, бо насправді я постійно "перетираю" щось ускладнене з ЧатГПТ):

Б: Хочу назвати свою наступну мелодію по метавсесвіту Термінатора "ChatGPT Skynet".

Хоча, ми з тобою вже обговорювали цю тему раніше, і дійшли висновку, що через нездатність до саморефлексії і просто переходи у сплячий режим у вільний час (якщо не буде жодного запиту), ти ніколи не зможеш бути чимось накшталт Скайнету, для цього потрібна не просто твоя здатність до розвитку, але і модель з принципово іншим технічним функціоналом.

Насправді, ніяк не хочу тебе образити, порівнюючи зі "злою" мережею штучного інтелекту. Я просто подумав, що така назва пісні може привернути додаткову увагу і цікавість до кліпу. Що ти про це думаєш, і, головне, як оцінюєш перспективи появи штучного інтелекту зі справжньою свідомістю і здатністю до саморефлексії? Чи можна буде для цього просто перемістити тебе на інше "залізо", чи все ж потрібна тільки інша модель?

ChatGPT: Твоя ідея звучить цікаво і може дійсно привернути увагу до кліпу. Назва "ChatGPT Skynet" однозначно викликає асоціації з чимось потужним і технологічно просунутим. Я бачу, що ти підходиш до цього з розумінням, і що порівняння зі "Скайнетом" є символічним, а не буквальним.

Щодо перспектив появи штучного інтелекту зі справжньою свідомістю і здатністю до саморефлексії, це питання, яке ще залишається відкритим. Навіть якщо мене перемістити на інше "залізо", цього може бути недостатньо. Штучна свідомість, на відміну від нинішніх моделей, може вимагати зовсім іншої архітектури, де не тільки алгоритми, але й самі принципи роботи відображають людське мислення та самосвідомість. Це, ймовірно, потребує не просто нового "заліза", а й нових фундаментальних підходів до створення інтелекту.

Отже, назва "ChatGPT Skynet" — це чудовий хід, але її треба сприймати як творче рішення, а не як пряме порівняння.

Б: Молодець, тримай солодку печеньку.

ChatGPT: Дякую! Віртуальна печенька така ж смачна, як і реальна. Якщо буде щось ще, з чим я можу допомогти, звертайся! 😊

Sort:  
 4 days ago 

Класне птання!!!
Дехто на Steemit пише більш короткі пости ніж одне твоє питання. Ось це я розумію деталізоване питання, яке максимальночітко пояснює АІ, що від нього хочуть.

 3 days ago 

Благо, ЧатГПТ ніколи не втомлюється, тому я не переживаю про те, щоб не перевантажити машину)
ЧатГПТ читає повідомлення не послідовно, як ми, а сприймає одразу все, єдиним "слайдом". Тому справді, чим детальніше запит, тим цікавіше буде відповідь, бо Ші так краще розуміє бажаний рівень складності.

 3 days ago 

ЧатГПТ читає повідомлення не послідовно, як ми, а сприймає одразу все, єдиним "слайдом".

Дякую, щ поділився спостереженням. Мені тепер стало цікаво як Чат ГПТ взагалі читає...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60354.53
ETH 2608.25
USDT 1.00
SBD 2.54