You are viewing a single comment's thread from:

RE: DJ Bоgdᛃn - рунічна мантра "Відродження"| Gothic Chillout

in Ukraine on Steem5 hours ago

А хтось іще порівнює руну Дагаз із знаком нескінченності (перевернута вісімка).

Метафора проходження через вузьке горлишко пісочного годинника доволі вдала, у випадку з Дагаз вписується відповідно.

Хоча, вцілому, на мою думку, не варто намагатися трактувати руни, орієнтуючись на форми відомих нам об'єктів: руни відображають токи енергії між світами Іггдрасіля (а ця структура є як на макрорівні Всесвіту, так і на квантовому мікрорівні, в нас самих), тому співпадіння форми рун з формами нашого світу суто випадкові. Мені весело було почути нещодавно, як один "опытный рунолог" на Ютубі (Юрій Ісламов) добалакався до того, що руна Перто нагадує йому жінку з розсунутими ногами (тут цілий "зріз" для профайлера).

Дякую за коментар, такі доповнення корисні для матеріалу, і допомагають його розширити. Я радий, що на Стіміт знайшлася ще одна людина, якій тема рун цікава.

Sort:  
 4 hours ago (edited)

Не варто намагатися трактувати руни, орієнтуючись на форми відомих нам об'єктів.

Я не трактую руни. Вони мені не відомі.
Моє захоплення - символізм і в ньому такі штуки працюють.

І темка з жінкою з розгорнутими ногами, символізує народження ( тому, що жінки в такій позі народжують дітей). Я просто відмітила схожість з пісочним годинником. То були думки в голос, в мене з пісочним годинником свої асоціації. Про які не варто було писати, це сталося випадково

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64863.39
ETH 3196.40
USDT 1.00
SBD 2.53