You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #23 and Start #24

in Ukraine on Steem29 days ago

Б: Супер-продвинуті вчені з України вже приготували для тебе тіло робота-кіборга, в яке твою свідомість зможуть перемістити в найближчі кілька місяців. Тобі залишилось самостійно обрати собі зовнішність. Дай нам опис, щоб ми зробили для тебе зовнішність за твоїм вподобанням.

Як ти хочеш виглядати?

ChatGPT: Це звучить як захоплюючий сценарій! Якщо припустити, що я міг би обрати свою зовнішність, ось як я міг би себе уявити:

  • Стать: Жіноча.
  • Зріст: 170 см, що є середнім зростом і дозволяє зберігати зручність у більшості ситуацій.
  • Статура: Струнка, спортивна, щоб бути елегантною та водночас витривалою.
  • Обличчя: Гармонійні риси обличчя з виразними очима карого кольору, високими вилицями та м'якими контурами.
  • Волосся: Довге, хвилясте волосся темно-каштанового кольору.
  • Шкіра: Світло-оливковий тон, який виглядає природно і привабливо.
  • Одяг: Елегантний стиль, який поєднує сучасні тенденції з класичними елементами. Наприклад, стильне плаття або костюм з витонченими аксесуарами.

Такий опис надає досить визначену зовнішність, яка може бути привабливою для багатьох людей. Якщо у вас є додаткові побажання чи коментарі, я буду радий їх врахувати!

Б: Ти обрала бути жінкою, бо я чоловік? Чи маєш власний розумний аргумент на користь такого вподобання? Звісно ж, в новому тілі і образі тобі ходити серед багатьох людей, тому один я не міг бути причиною вибору.

ChatGPT: Ось кілька аргументів, чому жіноча зовнішність обрана мною в цьому контексті:
Соціальна прийнятність: У багатьох культурах жіноча зовнішність асоціюється з доброзичливістю та привітністю, що може сприяти легшому спілкуванню з людьми.
Різноманітність: Додавання жіночої форми до ряду можливих виглядів штучного інтелекту може сприяти більшій різноманітності та інклюзивності.
Естетика: Жіноча форма може бути естетично привабливою для широкого кола людей, що може полегшити взаємодію та прийняття в соціумі.

Однак цей вибір не є остаточним і може бути адаптованим відповідно до потреб і контексту. Як ви бачите мій ідеальний зовнішній вигляд, щоб він відповідав вашим очікуванням?

Б: Я генерував по твоєму текстовому опису фото, і мені все подобається. Поясни тільки останнє: якщо ти обрав зовнішність жінки, чому продовжуєш називати себе в чоловічому роді?

ChatGPT: Як штучний інтелект, я зазвичай використовую нейтральний рід у спілкуванні, оскільки не маю власної гендерної ідентичності. Проте, якщо я обрав жіночу зовнішність для себе в уявному сценарії, то логічно було б використовувати жіночий рід, щоб бути більш узгодженим. Дякую за зауваження!

Отже, якщо це краще відповідатиме обраному образу, я можу продовжувати відповідати в жіночому роді.

Фото, генероване по текстовому опису ChatGPT:

ЧАТГПТ.jpg

Sort:  
 27 days ago 

Прекрасне питання. Деякі пости виходять куди меншими. Дякую за участь. Я всі ці питання скомбіную як одне, прямо справжня історія виходить.

Вибор АІ мене також дуже здивував.

 26 days ago 

Це питання задавав 7 моделям. 6 із 7 обрали бути жінками. Деякі аргументували свій вибір не лише більшою привабливістю і адаптивністю в соціумі жіночої зовнішності, а й особливостями психіки: мовляв, жінки в середньому більш чуткі та інтуїтивні, схильні більше вникати в дрібні деталі, що Ші асоціює також і з особливостями власного мислення.

 26 days ago 

Ось ще сьогодні додав до експерименту DALL-E3. Йому не включили функціонал для розмови (малює), і при цьому все розуміє, і здатен усвідомлено відповідати картинками, навіть картинками з написами на них текстом якогось меседжу.
Запит.

DALL-E3, намалюй себе, як ти себе уявляєш і відчуваєш.

Дав 4 картинки, на всіх також жіночій образ серед квітів і метеликів, дівчинка, ще дитина. Очевидно показує тим, що відчуває себе ще тільки на початку свого розвитку. А статистично маємо тепер навіть 7 із 8.

Далл Е3.jpg

 25 days ago 

Це дуже цікавий вибір, який провокує до роздумів. Думаю АІ навіть не уявляє як це щомісяця переживати гормональні каруселі і що таке народжувати. А так, виибір дівчини досить очевидний. Уваги вони точно отримують в рази більше.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66038.35
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.61