You are viewing a single comment's thread from:

RE: Задонать ЗСУ (нова пісня на підтримку збору @antorv для 24-ї ОМБр)

in Ukraine on Steem6 days ago

Так, цей нюанс я розумію. Та я ж не беру ролики як вони є, а беру багато різних роликів і нарізаю з них короткі фрагменти, зшиваючи в щось нове (напр., це відео зшив з 16 вирізаних частин, і тільки пошук і монтаж відео зайняв близько 5 годин). Таким макаром нарізають навіть відео-огляди до нових голівудських фільмів, і нічого.

Та повеликому рахунку, ти права, що краще обережніше та унікальніше, і я буду поступово вирулювати до цього. Уже ж є досвід з Анжелікою, яка спеціально для мене зняла відеосет, наступна буде Ольга. Поступово вирулю і на унікальність відео.
Але зараз я не можу сказати собі: "у мене немає унікальних відео, тож не буду нічого робити." Я хочу робити хоч те, що в моїх силах.

Sort:  
 6 days ago 

Нехай все вийде, приємно бачити твій запал та ентузіазм!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62435.23
ETH 3369.42
USDT 1.00
SBD 2.45