You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game : 15/06/2024 : How R U Doing? | Book | ADHD

in Ukraine on Steem2 months ago

Обаньки. І ніяка не клоунеса, а КОСПЛЕЙЩИЦЯ.

Вибач дяді за недолугість, але що за образ? Чорна фея?
Та тобі личить. Мені з першого погляду навіть здалося, що Йеніфер. Та в будь-якому разі трохи змахує на щось із метавсесвіту відьмака.

Можеш накидати мені в телеграм відео уривки? (звідти зручно скачувати). Плюс у тебе є дещо схожий сет на байку, мені здається їх можна поєднати. Спробую створити паралельний кліп з музикою, якщо разом накидаємо приблизний текст.

Sort:  
 2 months ago 

То я альтернативна фея-метелик під пісню Viva Forever :)

Дякую тобі, але я пас, це відео чисто під пранкову задумку, і не пасує до серйозніших нарізок:)

 2 months ago (edited)

Хех, альтернативна фея)

А виявляється бувають ще й "пранкові феї не для серйозних нарізок" (це взагалі ексклюзив).

 2 months ago 

побачиш готовий продукт, все зрозумієш)

 2 months ago 

Так, побачив сьогодні...
При іншій подачі, ти могла б виглядати значно релевантніше в тому ж самому образі. Просто при іншій подачі. Але якщо ролик і так працює на свою мету (збір донатів), то це головне, ти робиш дуже добру справу.

От тепер ще проситься пісня "Задонать на ЗСУ" (після твого кумедного ролика з гумором так і відчуваю ритміку щось накшталт "Застрахуй братуху, застрахуй" :-D!)
Від мене зараз креатив прямо відскакує, може і сам напишу. А от по гімну спільноти на Стіміт знадобляться твої консультації, бо щось народ в'яло відреагував на пропозицію. Я зроблю в будь-якому разі, просто тепер треба відштовхуватись від того, що відео від учасників, скоріш за все, не буде.

 2 months ago 

Ролик працює, але попередній спрацював краще) Та взимку ще й донатили більше, зараз просто аут... Тоді і по 10 000 грн люди скидали, і 18 000 тис. раз мені кинули (на автівку підрозділу брата). А зараз максимальний донат - 1000 гривень:)

 2 months ago 

Зараз просто аут ще й з самими соцмережами.
Пост у фейсбуці про донати для ЗСУ повністю "кладе" групу десь на добу. Все перестає роздаватись. Там зазвичай сотні лайків, і по 10 000 - 20 000 переглядів до якогось тупого мему.
А сьогодні 55 переглядів на пост про донати для ЗСУ і по нуль або по 1 лайку на всіх постах, навіть гуморних.
Аномально 100%, 166 000 підписників, а група як вмерла
(далі запікано, я злий неймовірно на цей фейсбук, тут явно простежується система, бо такий ефект не вперше помічаю саме від постів про збір для ЗСУ).

 2 months ago 

Сьогодні до мене підійшло приняймні десять людей на роботі і висловили захоплення, як відчайдушно і дієво я рухаю збори. всі вони задонатили, але гривень по 100-200. Це дуже мало, щоб зробити погоду. Тому руки опускають.

Ладно, піду з'їм морозиво) Гарного вечора!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64119.05
ETH 2765.04
USDT 1.00
SBD 2.66