Між дев'ятьма світами. Роман, глава 1. Богдан Карасьов

in Ukraine on Steemlast month

Доброго дня усім. Презентую вам першу главу мого фентазі-роману на базисі скандинавської міфології. Можна сказати, казочка на ніч.

Поки в форматі аудиокниги, та Денис начитав дуже гарно, професійно. Власне, це була його ініціатива. Кілька тижнів тому дав йому почитати текст, який давно лежав у мене в ворді, я хотів знати його думку та оцінку, оскільки він поцінювач літератури. Денису так сподобалося, що він сам запропонував начитувати в аудио. Для мене це стало приємною та несподіваною оцінкою мого письменницького таланту. І це обнадіює, що книжка може сподобатись ще комусь.

Планую видавати роман в друк українською. Денис начитує в формат аудиокниги російською. Так що стартую одразу на двох мовах.


Автор: Богдан Карасьов.
Начитав у аудиоформат: Денис Попов.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67