Хотіли б бачити Арестовича президентом?

in Ukraine on Steem10 months ago

Арестович балотується в президенти 2024.jpg

В 2022 році я частенько говорив друзям: от такого б нам розумного президента, як Олексій...тільки після того, як Зеленський відбуде другий строк (і це ще задовго до того, як сам Олексій заявив про свої амбіції). Але мої погляди змінилося дуже в 2023 році. Те, що транслює в останній рік Олексій, дуже часто є зовсім не гарним...
Тому тепер я не впевнений одразу в двох речах:

  • Що Володимир Олександрович захоче другий строк (його й перший навряд чи зробив щасливим, дуже м'яко кажучи).
  • Що я хотів би бачити Олексія президентом хоча б у 2029 році.

Але люди – мінливі істоти. Як можна втратити свій соціальний капітал за рік, так його можна і напрацювати заново за 5 років.
Усім нам Розуму!

А ще...

Сьогодні (10 листопада) – міжнародний День бухгалтера

Існує така мудра аксіома: БіЗНЕС – ЦЕ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛіК ПЛЮС ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД.

(гуглив тільки що автора, але нічого подібного в пошуку не знайшов. Та все ж впевнений, що автор не я, бо ні до бухгалтерського обліку, ні до здорового глузду, ще в повній мірі не доріс. І при цьому, дуже цього прагну, чого і вам бажаю).

Міжнародний день бухгалтера 2023 Богдан Карасьов Bogdan Karasiov.jpg

✍ Богдан Карасьов, 10 листопада 2ᛟ23 р.

P.s. У цієї публікації включено бенифіціарські: 25% для @ukraine-steem

Sort:  

@tipu curate

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56647.53
ETH 2372.20
USDT 1.00
SBD 2.26