Ідея: створити гімн спільноти Ukraine on Steem + відеокліп з учасниками

in Ukraine on Steem12 days ago

Всім привіт.

Може вийти цікаво і добра пам'ять.
Ukraine on Steem 4.jpg

Я в останні тижні поспішаю встигнути зробити якомога більше. Хто знає, скільки мені залишилося креативити онлайн? Передчуваю, що недовго, тому працюю по максимуму.

Як це виглядатиме

Пісня з кліпом, в якому будуть по черзі візуальні привітання від учасників спільноти Ukraine on Steem (помахати ручкою, показати знак "вікторі", пройтися дефілє, влаштувати стриптиз, чи ще як хто забажає, як кому комфортно привітатися).

Ukraine on Steem 2.jpg

Що знадобиться для реалізації

  • Хоча б з десяток бажаючих прийняти участь.

Що знадобиться від кожного

  • Відео з вами, довжиною усього 15-20 секунд (обов'язково). Розширення шикокоекранне, як для Ютубу, а не як для мобільних (щоб таке отримати, при зйомці просто тримайте телефон боком, а не вертикально). Завантажити мені в телеграм: @bogdan12358 , звідти мені буде зручно скачати.
  • Написати в коментах до цього поста хоча б 1 куплет для гімну або вашу версію приспіву (не обов'язково, по творчій змозі). Та бажано, бо буде якось неправильно, якщо увесь гімн спільноти насочиняю я сам. На те ж він і гімн спільноти, щоб відображати вподобання спільноти, а не когось одного.

Ukraine on Steem 5.jpg

@olesia @antorv @strecosa вам подобається сама ідея?

Давайте робити. Зафільмувати себе в 15-20 сек. не складно нікому. Тим більше, у більшості уже і є безліч готових відео, залишається тільки відібрати коротенький вдалий фрагмент.

Sort:  
 11 days ago (edited)

Я пас. Зробимо один допис виключно для свого користування... Сенс? Як це вплине на розвиток спільноти? Краще підтримувати один одного репостами та голосами, вихлопу буде більше... На разі більшість спільноти пасивна в плані підтримки один одного...

 11 days ago 

ідея супер!

 11 days ago 

Дякую.

Значить, берете участь? (в плані відео 15-20 сек.)

 9 days ago 

я подумаю, трішки занепокоює, що відео нада особисто знімати(

 12 days ago 

Привіт! Якщо ще хтось відгукнеться знятися у відео, то я в ділі, одразу накарлякаю трохи тексту:)

 12 days ago 

Чудово) От як побачать, що альтернативна фея спільноти в ділі – це одразу +5 градусів міцності до натхнення решти.

Та мені здається, що це в будь-якому разі може бути цікаво більшості. Така собі нова гра і розвага, а на вихлопі – кліп на пам'ять.

 11 days ago (edited)

@golden-rain, я тільки прочитала допис цей. То щось зніму. Тим паче адмін спільноти, навіть не обговорюється 😅.

 11 days ago 

Олеся, ура) Значить, нас уже троє, і це значить, що не лише з музикою, а і з відео щось складеться)
Радий знати це під вечір.
Дякую.

 11 days ago 

Тю, приємно😊. Троє то вже не один😊.

 11 days ago 

Здається, люди не готові, хочуть анонімності) Їх можна зрозуміти. Можна без відео учасників, просто пісня. Заставка-картинка — лого спільноти.

 11 days ago 

@ukraine-steem (не знаю, хто сьогодні з акка писав, а це має значення, бо є суб'єктивність!).

Та якось впораємося in any case! Як мінімум, у самому простому варіанті зроблю з логотипом спільноти, так.

Для кращої реалізації, пошукаю також якісь офіційні трейлери Steemit, нарізками з яких можна буде заповнити частину кліпу. Також можемо нагенерити нові трейлери для Стіміт за допомогою Runway, додавши в них і українську символіку.


А так-то...не можу приховати своє розчарування. Невже усі настільки боязкі і недальноглядні / вважають себе займаючимися негідною справою? І що це за спільнота і гімн спільноти, в якому ніхто крім мене і Юлі не готові показати себе?

Сподіваюся, просто ще далеко не всі бачили цей пост і протягом тижня хтось ще підтягнеться / або наважиться.

Будь ласка, любіть самі себе більше, бо через 20 років (якщо пощастить дожити) ми всі очевидно не будемо виглядати краще, ніж зараз, тож ми мусимо приймати себе такими, які є, і отримувати втіху від моменту, який він є. Не виключено, що зробити такий спільний кліп вам більше ніхто не запропонує у віках, тож навішо втрачати нагоду, я не розумію.

Шкода, та прийму власне рішення кожного, в крайньому разі нагенерю увесь кліп за допомогою Ші.

 11 days ago 

Це Юля, впадло було переключатись) Окей, чекаємо тиждень.
@olesia, @andrea.boji, ви в ділі?)

 11 days ago 

Я за любий кіпіш всіма лапами за😅

 10 days ago 

Ідея доволі цікава, але неможлива у реалізації 😅 Якщо це вже таке собі фото класу, то мають бути всі, або хоча б більшість, інакше який у цьому сенс) У нас близько 25 активних українців та українок. Якщо залучити хоча б людей 15 то буде діло, а поки що моє натхнення не на дуже високому рівні, але якщо щось зміниться, я перегляну своє рішення)

 11 days ago 

Цікава задумка чому би і не зробити.

 10 days ago 

+1 =)

Значить, зробимо) Я певен, що результат нас порадує.

 10 days ago 

Я залюбки все що треба тільки крім голодовки 😂😂😂😂😂😂😂

 11 days ago 

Thank you)
So, we will write a poem, and I will definitely make this song and a video clip.
I think it will be implemented within 7-14 days.

Steemit 3.jpg

 12 days ago 

я ні

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 60843.73
ETH 3406.11
USDT 1.00
SBD 2.57