DJ Bоgdᛃn - Stripped (Deep House cover Rammstein) + деякі дрібниці з життя

in Ukraine on Steem17 days ago

"Давай влаштуємо собі святковий день" (один із контр-приспівів, які додав українською, при загальному збереженні тексту оригінала англійською). Цей новий метод "вкрапління" коротких вставок українською до англійського тексту залишив мене задоволеним. Також радує помітний прогрес саме в чистоті звуку, і в чистоті вокалу.

Ольга досі не з'явилася для зйомок оригінальних відео до пісні "Русалка", тож до пісні "Stripped" я просто використав кілька її більш ранніх відео.
Її шарм неймовірний, і потрійно, з урахуванням того, що Олі вже...50 років (00:00 - 00:16 у відео). Це ніякий не секрет, адже загальновідомо, що битву екстрасенсів вона виграла в 2017 році, у віці 43, тож додаємо +7 на момент 2024 р. Їй можна дати такий же натхненний залік, як і Ангеліні Джолі.

Усі красуні у цьому відео:

  • Ольга Янковська @olga_yankovksaya
  • Анастасія Соколова @SokolovaPoleDancer
  • Nastya Вorsch (от цій малій, навпаки, і 20 ще немає);

DJ Bоgdᛃn & Aurora - Stripped (🇺🇦 Deep House cover Rammstein)

В Олександрії в суботу 15 червня йде дощ

Я цим насолоджуюся, бо, як уже неодноразово писав, не люблю літо і спеку.

Вид з мого балкону сьогодні. Люблю посидіти тут 5-10 хвилин і попити каву. Відкривається вид на заправку, але головне: там далі за деревами річка Інгулець і сосновий ліс. Я, власне, люблю дивитися у ту далечінь. Якби мене запитали років у 12 "Ким ти хочеш бути у житті?", я, мабуть, міг би відповісти щось накшталт: "Хочу сидіти на балконі і дивитися замріяно у далечінь" (придумайте назву для професії). А весь бруд життя нехай проходить десь у стороні від мене. Тільки в ідеалі, щоб з мого балкону відкривався вид на гірське озеро, а не на місто.

Балкон 1.jpg


Балкон 2.jpg

Facebook займає негласно сторону росії, а не України?

Не перший раз помічаю, що після репостів публікацій про збір донатів для ЗСУ, роздача групи припиняється, гаситься на корню.

Так от і позавчора репост поста Юлі Вротної про збір для 24-ї ОМБр десь на добу "поклав" групу в роздачі.

Група 166 000 підписників, лайки зазвичай приходять мені сотнями, тому ці нюанси дуже помітні навіть без заглядання у статистику.

Та нам своє робити. Якщо ще не бачили той пост про збір, також підтримайте, будь ласка.

Мене все ж не вперше і не вдесяте обурює політика соцмереж (твіттера, фейсбука) у відношенні російсько-української війни.

Мем: Ілон Маск у формі офіцера КДБ.

Ілон Маск агент КДБ.jpg

Жахлива крепатура після тренування

На диво, найбільше мені "пробило" ноги третє тренування, в якому через дощ не було бігу з рюкзаком. 12 червня я піднявся на 5-й поверх з двома баклашками з водою (12 кг), а потім одразу без перепочинку присів 25 разів підряд з двома гантелями (18 кг). Після цього, пік крепатури прийшовся на 14 червня, увесь день ходив, як пінгвін. Найбільше боліли м'язи задньої поверхні стегон ("біцепс стегна"). Та не тільки ходити, але і торкатися м'язів ніг було боляче. Відчуття таке, "наче палками побили".

Сьогодні, 15 червня, уже полегше, хоча повністю крепатура ще не пройшла. Після стану розтренування, перші зайняття завжди найважчі. Треба це перетерпіти, і далі буде значно простіше. Надивившись, як Настя вертиться на шесті, відчуваю сором, що так запустив свою форму. Десь роки у 22-23 я присідав 12 разів підряд зі штангою 135 кг на плечах і підіймав 180 кг у становій тязі. Але з тих пір минуло вже 18 років((. Зараз я вже ні за що не стану так гробити собі хребет і коліна важкою штангою, вважаю, що значно корисніше буде присідати на багато разів з невеличкою вагою.

Здається, ще ніде не публікував цю фотку. Поетеса з Олександрії, Юлія Волошина. Сходили в кафе після зборів літературного клубу "Джерело" (раніше). На презентації книги пригощали вином, і після того мені захотілося "добавити".
В цьому році я не відвідую клуб. Перестав брати участь, після того, як в останній збірці редактор спаплюжив частину моїх віршів, свавільно змінивши деякі рими. Тоді я сказав, що більше не дам клубу "Джерело" свої вірші в друк, нехай редактор сам наступну збірку напише, раз такий розумний (а я буду краще публікувати в інтернеті / або робити з них пісні).

Юлія Волошина.jpg

✍ Б.К., 15 червня 2024 р.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62946.22
ETH 3453.83
USDT 1.00
SBD 2.50