DJ Bоgdᛃn - For the love of a princess | Ukrainian Deep House remix by James Horner

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Друга спроба з моїм голосом. Точніше, як "спроба"...Навіть рідна матір наполягає, що голос таки мій. Включала вчора файл з фейсбуку і подружці, поки була в гостях.
Та все ж я зі свого боку чую, що точного відображення поки не досягнуто. У мене dramatic baritone, більш глибокий, "грудний", а на запис поки виходить менш глибокий і більш хриплий. Проваландавшись місяць зі спробами створити точний клон свого голосу, я навіть зрозумів у чому причина "незістиковок". Я наспівую банально на диктофон айфона, за ненаявністю кращої апаратури. Коли ж якість запису на старті така, то при спробах модуляції виходить як із мореплавською аксіомою про відхилення в 1 градус (на великій дистанції це може означати похибку в 1000 кілометрів). Так і тут. І справа навіть не в тому, що одним і тим самим голосом можна співати вище чи нижче, або навіть фальцетом (так, фальцетом можуть співати не лише високі голоси, а навіть баритони і бас, бо це насправді техніка співу, а не тип голосу). Справа саме в неповторності тембру, щоб передати який потрібна краща апаратура.

І все ж цю пісню я хотів зробити своїм голосом, незважаючи на все ще наявні недоліки. Справа в тому, що "Хоробре серце" один із моїх улюблених фільмів усіх часів та народів, і балада "For the love of a princess" можна сказати як "пісня моєї душі". У мене є традиція переглядати "Хоробре серце" щороку у вересні. Фільм розповідає про визвольну боротьбу шотландського народу проти гніту англійців у Середньовіччі. Це дуже перекликається з духом і боротьбою українського народу тепер.
В фільмі чортополох є одним із помітних символів (Уільям Уоллєс усе життя носить в хустці квітку чортополоху, яку йому подарувала кохана), тому я пронизав цим символом слайдшоу до пісні.

DJ Bоgdᛃn - За любов принцеси | Ukrainian Deep House remix by James Horner

Як ви знаєте, в оригіналі у Джеймса Хорнера була чисто інструменталка без слів. Та я написав до пісні простенькі слова українською.

За любов принцеси (слова)

Квітка чортополоху
Твій дар, мій оберіг.
Без докору і страху
Я пройду сто доріг.

[Приспів]
За любов принцеси,
За справжню любов.

[Instrumental break]

Хоробрим серцем
За кохання і волю,
Зброю не опускай,
За кращу долю.

[Приспів]
За любов принцеси,
За справжню любов.

[Instrumental break]

Квітка чортополоху
Твій дар, мій оберіг.
Без докору і страху
Я пройду сто доріг.

Далі повторюється (так, останні півроку добре показали мені, що для пісень краще простіший текст, у більшості випадків. Принцип написання просто поезії, і поезії під пісню, відрізняються. Складніші вірші добре для поезії, погано для пісні).

OIG3 (3).jpg

Чортополох (будяк)

Кінець липня / початок серпня – саме оптимальний час збирати в Україні чортополох (будяк).

Найбільше застосований чортополох в шотландській та британській магічній традиції, але і в українській також.

Застосування чортополоху в магії:

  • Захист:
    Чортополох використовується для створення захисних амулетів і талісманів. Його часто розміщують біля входів у будинки, щоб захистити від злих духів і негативної енергії.
    Настої та відвари з чортополоху можуть використовуватися для очищення простору, предметів і людей від негативної енергії.
  • Очищення:
    Чортополох використовується в ритуалах очищення для видалення негативної енергії і впливу. Його можна спалювати, використовуючи дим для окурювання приміщень або аури людини.
  • Зцілення:
    У народній медицині чортополох застосовується для зцілення різних хвороб. Вважається, що він допомагає зміцнити здоров'я та підвищити життєву силу (напр., чортополох є відомим гепатопротектором. Його використовують для лікування захворювань печінки, таких як цироз, гепатит і жировий гепатоз. Чай з чортополоху може допомогти при шлункових болях і гастриті. Використовується для зменшення запалення та болю, особливо при артриті та ревматизмі. Може застосовуватися для лікування запальних захворювань шкіри. Допомагає зміцнити імунну систему і підвищити опірність організму до інфекцій).
  • Притягнення удачі:
    Деякі традиції використовують чортополох для залучення удачі та процвітання. Наприклад, носять з собою маленькі мішечки з чортополохом для привернення успіху.
  • Підсилення магічних ритуалів:
    Чортополох може бути доданий до магічних зіллів і сумішей для підсилення їх дії. Він часто використовується як один із компонентів складніших ритуалів.

Символізм чортополоху:

  • Мужність і сила:
    У багатьох культурах чортополох символізує мужність, силу і витривалість. Його колючки нагадують про необхідність захищатися і бути стійкими.
  • Свобода:
    Особливо в шотландській традиції чортополох є символом свободи і незалежності. Він асоціюється з боротьбою за права і збереженням власної ідентичності.

Вбачаючи великі паралелі в долі шотландського та українського народів, я маю особливе ставлення до чортополоху. У передмісті Олександрії багато його росте, в тому числі біля Інгульця. Одна знайома, почитавши у мене в телеграм про чертополох, уже кличе йти збирати =)

Превью точно.jpg

Сусідка дала мені три гілочки Алоє Вєра

Раз така знахарська тема зайшла, ось про що ще хочу розповісти сьогодні наостанок. Ще на початку червня я писав про мій лавхак з голінням за допомогою соку алоє, використовуючи для цього алоє "ранник", який росте у мене вдома.

Та взагалі алоє існують сотні видів, і тижні 2 тому сусідка відрізала мені три гілочки алоє вєра.

Алоє вєра виявився ще кращим. Дуже добре зволожує шкіру, сок більш густий (прямо як яєчний білок), і загалом соку більше. Тому розходується рослинка менше, однієї гілочки вистачило мені тижні на 2 (лежить в холодильнику).

Виглядає ось так (сфотографував сьогодні на світанку, коли голився). Порівняно з "ранником" стеблі більш темні і плямисті, колючки менш виражені (ну, і отой маленький шматочок уже "добив" на сьогоднішнє гоління):

Алоє Вєра.jpg

Алоє так виручає мене при голінні, яке завжди було проблемним, що я взагалі проникся більшою повагою до фітотерапії. Тому чортополоху я, мабуть, в цьому році таки назбираю. Та й хочу ще банально, щоб такий букет стояв у мене вдома у вазі (навіть засохнувши він може стояти дуже довго, як екібана).
Я хочу щоб той букет завжди нагадував мені про "Хоробре серце" і про нашу українську незламну волю до свободи і незалежності.

OIG4 (2).jpg

✍ Богдан Карасьов, 29 липня 2024 р.

Sort:  
 last month 

"Хоробре серце" чомусь читаючи допис подумала що це про «холодне сердце» 😅 Є такий мультфільм. Добре , що потім дійшло.
Цікава символіка чортополоху - не знала. Памʼятаю як в дитинстві ці колючки летіли в моє волосся і доводилося відстоювати свої права і кидатися ними у відповідь..😅

 last month 

Хах, а я й забув, що ті "йожики" – це ж насіння будяка)
Так, ми також ними кидалися, вони добре чепляються на одяг, чітко відмічаючи тих, у кого попали (такий собі дитячий аналог пейнт-болу).

От тепер читаю, що вони також корисні – мають і антиоксидантні, й імуностимулюючі, й протизапальні властивості.
Треба було витягати з волосся і одразу складати в баночку 😜

 last month 

Вони відразу летіли в тих хто кидав їх у волосся.
Там були бої не на життя а на смерть ))


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 last month 

Thank you

x-women 7.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35