DJ Bogdᛃn feat Aurora - Замовляй Бажання | Industrial House original track #club

in Ukraine on Steem6 days ago (edited)

Замовляйте бажання. Сьогодні пісня про це. Робив її з місяць, покидаючи і повертаючись, переробляючи різні варіанти. Текст мій, оригінальний. Від початку вірш був більш ліричний, та поступово мімікрував під музику. Тому кінцевий варіант, з додатковими прибаутками і шепотками Аврори, став навіть трохи пошлуватий.

Бонда також продовжую крутити, виходить по-різному цікаво, та поки не зроблю щось однозначно краще попереднього варіанту, не бачу сенсу додавати. На сьогодні (неділя, 7 липня) є ідея пробувати міксувати Бонда із семплами з Нірвани, особливо мені здається, що басова партія із "Come as you are" може добре підійти.

Offtop про життєве

В суботу в Олександрії цілий день було світло. Справжній подарунок. Зате, не дивлячись на наявність електрики, колонка з водою чомусь не працювала. Я переживав, що через постійну дьорганину з відключеннями світла, згорів двигун і тепер доведеться ходити по воду на сусідній район. Та сьогодні колонка вже працює, я зміг набрати води на світанку. І все ж це вкотре змусило замислитись, як ми залежимо від електрики не тільки з приладами, а й на самому базовому рівні. Якщо росіяни пошкодять електромережу ще більше і надовше, воду доведеться просто купувати.

Зараз Україна навіть раніше за Європу переходить на альтернативні і децентралізовані джерела енергії. Скоро будемо в цьому плані самою передовою країною у світі. Але якою ціною! Та й чи дійсно "передовою країною", чи просто велетенською лабораторією-полігоном, де обкатуються передові технології: від військових – до побутових? Як би то не було, а потрапили ми першими у самий заміс. Із "позитивного" в цьому те, що на думку деяких військових експертів, ми вже будемо найбільш підготовленими і пристосованими у Третій світовій війні, яка з нас почалась і далі буде розповзатись по світу.

Візуалізація того самого гірського озера, про яке в т.ч. співається у пісні "Замовляй бажання". Гарно, та скільки не генерував картинки десятками, у DALL-E3 постійно якісь логічні тупежі. Напр., човни чомусь постійно плавають посеред озера без людей і без весел.

Озеро 25.jpg

Замовляй бажання (основний текст для ознайомлення)

[Приспів]
На межі
завтрашнього дня
вже тепер замовляй бажання
(бажання)

На межі
завтрашнього дня
вже тепер замовляй бажання
(кохання)

[Куплет 1]
Лісова Пісня мене кличе,
Місце з дитинства мого.
Запланую чарівну мандрівку,
Й подругу з собою візьму

[Аврора (шепіт)]: та візьми мене, я ж не капризна, хм...ага-ага...угу...угу...

[Приспів]

[Куплет 2]
Мої мрії на прогулянку у хмарах виходять,
До гірського озера мене приводять,
Краєвиди озера наповнюють мене натхненням,
Разом з лісовою піснею на березі
Для мене сонце щастя сяє,
Сила рун мені допомагає,
Кохана мене обіймає

[Аврора (шепіт)]: я не лезбіянка, я киянка,
просто то Богдан вірші склав!
Обіймаю ніжно
(ніжно)

[Bridge]
...Але не зрозуміло, це точно індастріал хауз?
Бо я хочу глибший бас!
Щоб гай шумів
А в клубі аж стіни двигтіли
І денспол як землетрус розтрусив!

[Приспів]

[Куплет 4 = Куплету 1]

[Куплет 5]
Мої мрії на прогулянку у хмарах виходять,
У священний ліс мене приводять,
Архетипи зір
наповнюють натхненням,
По доріжці червоній проводять,
Тут для мене сонце щастя сяє,
Сила рун мені допомагає,
Кохана мене обіймає

[Аврора (шепіт)]: я не лезбіянка, я киянка,
просто то Богдан вірші склав.
Обіймаю ніжно.

[Contr-chorus]
А можна тут якось присунути
Соло екзальтацію щоб я полетіла в транс?

...Так, щось по типу цього.
Давай потужно.
Ця пісня не з плавним виходом,
Я хочу випустити пар.
(Випустимо пар, випустимо пар!)

[Outro]
На межі
завтрашнього дня
вже тепер замовляй бажання.

На межі
завтрашнього дня
вже тепер замовляй бажання.

Один з моїх улюблених фільмів: "Будинок біля озера" з Сандрою Баллок і Кіану Рівзом. Передивляюся його щороку у вересні. Та скляні стіни, як у фільмі, мені не подобаються. Люблю "шведські" будиночки, чи щось типу того.
Озеро 5.jpg

Структура

Взагалі, для танцювальної музики часто краще підходять не надто добре римовані вірші. Структура музики і віршів мають взаємозалежність, тому ідеально римовані куплети, коли чітко римуються перша строка з третью та друга з четвертою, не завжди є кращім варіантом: вони добре лягають на більш просту музику по типу гоп-цаца, чи як хлопці у дворі грають на гітарі на трьох акордах.

Цього ж разу, при не чітко римованих віршах вийшов доволі крутий клубняк, як на мене.

DJ Bogdᛃn feat Aurora - Замовляй Бажання | Industrial House version

Семпли

Дуже задоволений прогресом у сеплуванні. В останній тиждень у мене в цьому прямо прорив. Якщо ви помітили, в "Замовляй бажання" знову присутній семпл із Culture Beat "Take me away", більш глибоко реміксований'. Та якщо я не скажу, це вже напевно мало хто помітить.

Я зрозумів, що на основі тільки лише одного доброго семплу можна створювати незлічену кількість оригінальних треків. Поєднуючі ж і міксуючі різні семли, я досягаю чогось принципово нового.

Теги на Ютубі більше не працюють?

Принаймі, у мене таке враження. Теги в Ютубі і у фейсбуці тепер не працюють від слова взагалі, матеріали по тегам не просуваються. В 2016 році, просто проставляючі теги, можна було отримувати десятки тисяч переглядів, якщо тег зараз для людей актуальний. Тепер же якість контенту в мене покращилась, а з переглядами просто якась біда( В фейсбуці ледве натягую 500-1000 переглядів, і то за рахунок репостів у групи. В Ютубі ж, чисто по тегам, це зараз 50-80 переглядів, ну 250-300 у кількох відео. Ні на заголовки, ні на теги, ні на описи, система соцмережі не реагує і не просуває відео. Я так розумію, це свого роду такий шантаж: хочете просування – платіть. Поки не знаю, як це обійти. Основна ідея – робити репости матеріалів у тематичні групи на фейсбуці, але і це працює дуже слабо. Наприклад, підписався у кілька фан-груп по Джеймсу Бонду і адміни затвердили там публікацію "James Bond Theme". Але при загальній аудиторії цих груп десь в 200 000 підписників, вони дали усього лише близько 50 переглядів. Бо проблема в тому, що й те, що публікується в групах, фейсбуком не роздається підписникам груп. Хіба що адмін раз на тиждень може тегнути усіх – оце зараз одна з небагатьох залишившихся ефективних взаємодій з групами, яка дає трафік. Але дає тільки раз на тиждень (напр., в моїй групі 266 300 підписників, я можу тегнути @всіх 1 раз на тиждень в неділю увечорі).

Озеро 28.jpg
✍ Б.К., 7 липня 2024 р.

Sort:  
 4 days ago 

Стосвно переглядів і тегів. Помітив, що дуже гарно заходять шорти. Тому, як порада, можу порадити робити короткі відрізки (10-30 секунд) і просувати свій бренд у 3-х найбільш популярний відеохостінгах тік-ток, інста, ютуб На мою думку, саме в цій послідовності їх нинішня популярність...

 4 days ago 

Привіт.
Я також роблю рілси і короткі ознайомчі фрагменти в 45-60 сек.
Трохи трафіку це додає, але зовсім трохи. Скоріше на цьому етапі більше додає мені возні з ними, ніж користі від них приносить.
Та все рівно продовжу робити, бо треба задіяти всі можливі засоби.

 3 days ago 

Респект. В тебе гарно виходить! Головне не закидай і кожного дня роки 1-2 краки до своєї мети. В підсумку, хоча і повільно та ти все одно рухаєшся до своєї цілі.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43