DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Оригінальна (Electro House original track) 🎥 🎼 #club

in Ukraine on Steem6 days ago

Ти не дивна, ти – оригінальна.

Ти не неправильна, ти – оригінальна.

Ти не неідеальна, ти – особлива (оригінальна).

Пам'ятка для себе: відкатувався на цьому тижні від мого базового басу №20. На оцю пісульку сірим шрифтом не звертайте особливої уваги. Та мені важливо залишати собі додаткові пам'ятки. Бо я награю тьму басів за аплікатурою 1+2+2...це, схоже, є щось типу "ритму моєї душі". В темі "Культурно стогну" ви можете почути ту саму басову основу 1+2+2, і при цьому наскільки ж по-різному я їх обіграв! Благослови мене боже купити акустичну бас-гітару, я задрюнькаю цими ритмами сусідів зверху і знизу, і почну писати також живі ролики, де я просто гратиму сам на камеру.

Відео-ряд є моєю нарізкою переважно з "паті" на Ібіці, та це ви однозначно помітите по співпадінню з сенсом і бітом музики, навіть якби я про те не написав.

Я оригінальна (lyrics)

[Куплет 1]
Усі як близняшки: однакові губи, як вареники,
Під копірку прямокутні брови:
Фабричні вироби Євгеніки...

І всі хотять міліонерів і любові,
Багато грошей без напрягу і свекрові.

[Приспів]
А я оригінальна,
Оригінальна,
Оригінальна...
Я просто Нормальна!

[Куплет 2]
Цей вечір нам приніс дарунки,
Можна сьогодні напитись...
Я люблю твої цілунки,
Та тобі пора голитись!

[Приспів]

[Break-Up]
Богдан та Аврора.
Олександрія.

[Приспів]

[Drop]
Я все роблю по-своєму,
нехай карти ляжуть по-моєму...
Дороги відкриваються,
Удачі примножаються!

[Приспів]

[Куплет 3, 4 = куплету 1, і при цьому додана шоста строка]
Усі як близняшки: однакові губи, як вареники,
Під копірку прямокутні брови:
Фабричні вироби Євгеніки.

І всі хотять міліонерів і любові,
Багато грошей без напрягу і свекрові
(без свекрухи вже не тільки шлюхи!)

[Outro = приспів]
Я оригінальна,
Оригінальна,
Оригінальна...
Я просто Нормальна.

Богдан Карасьов Діджей  Оригінальна 8.jpg

✍ Богдан Карасьов, 26 вересня 2ᛟ24 р.

Sort:  
 6 days ago 

Мій топ-3 (якщо раніше пропустили)

(але, схоже, "Сексі енд ай кноу іт" вибивається з топу новою темою "Оригінальна". Побачимо.

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Зачіску зіпсував (wareHOUSE original track)

DJ Bоgdᛃn feat Ariadna - Sexy and I know it (Deep House cover LMFAO) 🇺🇦

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Культурно стогну (wareHOUSE original track)

Loading...
 6 days ago 

Ох і слова :)

 5 days ago 

По-моєму, дуже актуальні і описують характерне для нашого часу.

Може, пізніше опублікую ще інструментальний відкат на цю тему (без слів).

 5 days ago 

Та норм все з словами )))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61497.04
ETH 2478.29
USDT 1.00
SBD 2.66