World of Dreams contest

in Ukraine on Steem2 months ago

pexels-tamilles-esposito-20426237.jpg

Tamilles Esposito:

Мріяти, якщо я колись мріяв, одного разу я мріяв, що щось наближалося до ліжка, ніби різали, і здавалося, що мені голять тіло, розчавлене.
Ще одна мрія була в момент, коли сум був мене наповнив у житті, і дні були всі сірими, тоді мрія була на пляжі, і я гуляв з чудовою бразильянкою, і в грудях відчував щастя, якого не відчував у реальному житті, це було таке магічне, що я почав питати себе, чи чекає на мене щастя, чи це щастя ніколи не дістанеться мені, якщо я не буду мріяти знову. Є мрії такі реальні, що я відчуваю навіть сором у них, і всі вони від одного обманливого та невірного істоти, як мозок може занести вас до таких неймовірних місць.

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 65476.67
ETH 3385.24
USDT 1.00
SBD 3.18