моя найкраща комп`ютерна програма

in Ukraine on Steem4 months ago

Commodore-64-Computer-FL.jpg

De Evan-Amos - Trabajo propio, Dominio público,

Привіт, ось я знову. І якщо ми підемо на розі випити пива і поговорити про дівчат, га? Ні, це було, коли я був хлопцем. Тепер я серйозний чоловік, ні, не серйозний, і не відповідальний, тобто я досі підліток...

Добре, на цьому конкурсі я розповім вам, що мій перший комп'ютер у мене був близько 90 року. Його купив мій брат, і там ти мусив писати чистий код, не було таких зручностей, як сьогодні, і це були нескінченні рядки. І не забудь поставити кому, інакше він не працюватиме.

Спочатку все зводилося до того, щоб слідувати малюнкам у посібнику, і так воно і було. Потім я вчився, не знаю як, мало що пам'ятаю, але програмував речі. Пам'ятаю, що зробив будильник з програмою BASIC, мовою програмування, і він видавав жахливий шум, і я не знаю, як я його зробив, бо не було ні MP3, ні цифрових аудіо. Все було аналогове: касети, вінілові платівки і більше нічого в ті часи. Отже, виходить, я був просунутим типом. Потім я не знаю, що сталося. Ах так, мене відправили на курси програмування, але я не ходив, мені не сподобалося. Вони задали мені просте запитання, а я не знав відповіді. Я вмів програмувати, але не знав, що таке програмне та апаратне забезпечення. Я більше не ходив, і так закінчилася моя історія програміста.

Потім я одружився, і це був 2000 рік. Я купив комп'ютер, наzbav 600 доларів, що було величезною сумою на той час, і купив більш сучасний комп'ютер з Windows, здається, 95-ю версією, він не дуже працював, я навіть не пам'ятаю, для чого я його використовував. А потім, не знаю, у 2005 році я почав мати ПК і постійно його оновлював до сьогоднішнього дня, коли він дуже застарів, але працює. Процесор 2011 року. Допоки Windows працюють... Втім, я використовую модифіковану Windows 7, і вона така легка, що в мене немає проблем, тому що Windows 10 чи 11 вимагають дозволу, щоб сказати "привіт".

Усе дуже повільно, і те, що працює, майже все, а що не працює, є альтернатива, я її використовую. Торік я почав вивчати програмування, але мене збила з пантелику кількість мов, і всі вони дуже великі порівняно з тим, що вони роблять, і наскільки вразлива ця технологія, багато коду, мало результатів. Отже, такою була моя подорож у світі ПК. Я можу сказати, що я фанат комп'ютера, і сьогодні тим більше, що все видно через інтернет. Якби я мав сказати, що поставив на цю технологію завжди і завжди мені це було на користь, якщо дивитися на це як на ринок.

Viva ucrania por siempre.png

Sort:  
 4 months ago 

Припамʼятала свій перший перший компʼютер, божечки, як же давно це було)) і клавіатури, схожі на цю, ото був камʼяний вік))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65375.87
ETH 3337.31
USDT 1.00
SBD 2.63