#5 Movies That You Watch Over and Over Again - Groundhog Day

in Ukraine on Steem4 months ago

Movies That You Watch Over and Over Again.png

Groundhog Day" - це класична комедія у режисерському виконанні Гарольда Раміса і вийшла на екрани у 1993 році. У фільмі слідкують за Філом Коннорсом, майстерно виконаним Біллом Мюрреєм, цинічним метеорологом, який опиняється в пастці часової петлі, постійно переживаючи День сурка. З винахідливістю і гумором фільм досліджує теми викуплення, особистого зростання та цінності щиросердечної любові. Білл Мюррей сяє у головній ролі, показуючи повний спектр емоцій, коли його персонаж розвивається протягом повторень одного й того ж дня. Режисура Раміса майстерно дотримується рівноваги між комедією та філософським роздумом. "Groundhog Day" - це вічна картина, яка продовжує бути улюбленою за свій розумний сценарій, відмінні виступи та своє послання про важливість життя кожного дня на повну катушку.

Цей фільм я переглядав багато разів і знову хотів би подивитися. Це історія про чоловіка, який вже не витримує та не може втекти, і він пробує все. Геніально, як він розвиває свою гру, я рекомендую його, якщо знайдете. Він старий, але нові фільми - це катастрофа, один на мільйон. Я попереджаю вас, що я втомився від фільмів про час, і завжди, коли я шукаю фільм, він повинен бути науково-фантастичним і про подорожі в часі. Це єдина категорія фільмів, яка не турбує ваші почуття, які не руйнують ваші емоції гіркою або жартом. Добре, я залишаю це тут. Прочитаю інше пізніше. Сподіваюся, ви представили оригінальні речі для перегляду, щоб я міг щось подивитися зараз, оскільки завтра маю здавати іспит на водійські права, і нерви вбивають навіть найсильніших чоловіків. Привіт!

🎥CONTEST // #5 🎞️#5 Movies That You Watch Over and Over Again🎞️
Viva ucrania por siempre.png
invito a :@weisser-rabe @blue0 @uoid @jayjay42 @wakeupkittyv @hive-192096 @hive-180106

Sort:  
 4 months ago 

Насправді це також і один з моїх улюблених фільмів і я готовий його дивитися знову і знову, нескінченну кількість разів, зовсім як герой цього фільму, що потрапив у часову пастку))

 4 months ago 

я також час від часу передивляюся цей фільм, і за сюжет і за епоху 90х - тоді в нас лиш з'явилося ВІДЕО, VHS, кінопрокат, відеосалони
є схожий фільм 12:01 який поки що передивлявся лиш раз, звісно про петлі часу є багато фільмів - люблю таке....

...бажаю гарно скласти іспит)))

 4 months ago 

Справді чудовий фільм, який можна передивлятися до нескінченності:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43