Нам потрібно вчитися зустрічати Бога

in Ukraine on Steemlast month

_72bc2bc6-0cc4-4f43-a367-e8c5fc73bb1d.jpg

Згенеровано за допомогою АІ
Нам потрібно вчитися молитися, але не випрошувати щось, а зустрічати Бога. Тобто стати перед Богом ввечері, вранці або в будь-який інший час і сказати: Господи, я знаю, що Ти всюдисущий, Ти всюди, Ти і тут, і я — в Твоїй присутності; як це дивовижно! Можна, я трохи з Тобою посиджу, і замість того, щоб Тобі промови виголошувати, я просто помовчу з Тобою?..

Ви знаєте, як буває іноді, друзі зустрічаються, сидять біля каміна. Прийшов вечір. Спочатку жвавий розмов, потім розмова стає більш тихою, глибокою, а потім навіть говорити не хочеться, тому що так добре бути разом. І друзі сидять, і разом мовчать. Ось цього нам треба шукати в молитві. Не того, щоб сказати Богу щось нове для Нього, що ви можете нового для Бога сказати після тисячоліть? Але ви можете почати з того, щоб з Ним поговорити, Йому розповісти: сьогодні був такий день, життя мене кидало в ту чи іншу сторону, це турбувало, те турбувало, це було великою радістю, ось як день пройшов; а тепер трохи тихіше посиджу з Тобою…

_d56c8690-ee8b-432b-b6f1-64a3a2c5be20.jpg

Згенеровано за допомогою АІ
Потім стане тихо, в кімнаті стане тихо, коли я перестану генерувати слова чи думки. І тоді побути з Богом: я на Нього дивлюся, Він на мене дивиться, і нам так добре одне з одним…

У суфійській практиці існує повір'я, що кожного з нас тричі Бог за життя зустріне в різних іпостасях. В залежності від нашої поведінки на цих зустрічах і буде вирішуватися доля нашого потойбічного життя.
Саме тому бідного накорми і нужденному допоможи!!!!!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58503.45
ETH 2594.59
USDT 1.00
SBD 2.45