Конкурс мій домашній улюбленець. Тиждень два

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Привіт, я Астро. Сьогодні я беру участь в конкурсі мій домашній улюбленець від @oleh.

Ми вже знайомі з вами з попереднього допису, де я розповідала шалено важливі речі, а саме - ділилася досвідом мого полювання на швабру. Я сподіваюся багатьом собакам мій допис став у нагоді все таки я експерт із цього.

0D148DF4-F588-49B7-8AA9-2145C3D61C51.jpeg

Але сьогодні не про це. Сьогодні я хочу розповісти про своє життя, і про способи, якими допомагаю своїй матусі (ви ж не думаєте що єдине, що я роблю, це захищаю її від швабри?)

99D1A14E-7188-4FC5-8E41-3C43840D6D8B.jpeg

  1. На мені лежить почесний обов’язок щоранку перевіряти матусині вуха. Але особисто я вважаю, що я перевіряю не тільки вуха, а й мозок теж, бо язик у мене дуже довгий.

  2. Моя матуся художник. Я намагаюся завжди їй допомагати. Чи знаєте ви, що ніщо так не прикрашає квартиру як собака, що стрибнула в акварельну, а ще краще - в олійну палітру?:)

  3. Один з найважливіших моїх обов’язків полягає в тому, щоб у будь яку погоду виводити мою матусю на прогулянку. Так, у мене є туалет вдома, але ж якщо я не простежу за тим, щоб мама достатньо рухалася - хто окрім мене це зробить?

CA55E3DE-8AC7-4668-8428-23549FE0C8DF.jpeg

  1. Я також стежу за тим, щоб вона вчасно лягала спати. Вчасно це тоді, коли я вже набралася і хочу спати сама. Матуся завжди накриває мене ковдрою, і мені тепло.

  2. Я завжди пильно слідкую за тим, щоб мама вчасно їла. Насправді коли я вирішую, що час їсти, я заповнюю собою весь простір навколо і мене неможливо ігнорувати. А погоджує мене - скоріш за все поїсть і сама.

  3. Я виконую важливу місію з загострення матусіних олівців. Нащо спеціальний девайс, коли є мої ікла? Проте хазяйка каже, що мені іще треба тренуватися.

D58FFFE7-77C0-427B-9024-CF40F3D9B23C.jpeg

  1. Я працюю над тим, щоб у дім не потрапили сторонні. День і ніч я стежу біля дверей у коридорі і лякаю їх своїм гуркочинням.

  2. Я старанно відганяю від мами погані думки, коли в неї загострення. У неї є лікар, але я, звісно, краща за лікаря і вмію більше.

  3. І нарешті вночі я зігріваю матусю своїм теплом.

C10E930F-DAB0-4DDB-98F0-508A8584D036.jpeg

Надобраніч всім!:)

Sort:  
 last year 

Дякую за участь. Ох, Астро, у тебе бідолашної стільки обов'язків! Як ти тільки з усім справляєшся? Гадаю ти точно незамінний помічник удома.

 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Чудовий допис!
Гарнесенька яка Астро!
Дякую вам за посмiшку)) ☀️ 🐶

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58117.54
ETH 3128.80
USDT 1.00
SBD 2.23