Мене звуть Астро, і я поцупила у мами планшет щоб розповісти всім собакам дещо дуже важливе!

in Ukraine on Steemlast year

Привіт усім!

Сьогодні моя собака вкрала мій планшет і вирішила, що буде круто написати туторіал для інших собак про дещо, у чому вона експерт.

C686DA3A-6E88-400C-A720-855F6B60F23A.jpeg

Тож вітаю, мене звати Астро, і сьогодні я розповім вам про боротьбу зі шваброю.

Перше що завжди треба пам’ятати - швабра це лячно. Я не маю знайомих відважних собак, що зійшлися б з нею у двобої. Ще ж не віник, який час від часу втрачає запчастини, а значить, його можна знищувати потроху і непомітно. Ні, для полювання на швабру ви маєте стати справжнім партизаном!

C3719426-9C8B-48D7-AF15-17972000B993.jpeg

Перше що треба зробити це зрозуміти ворога. Пам’ятайте, що найбезпечніше це робити тоді, коли швабра стоїть у ведерку та відмикає. Обережно наблизтесь до неї та понюхайте. На цьому етапі вам нема через що хвилюватись, швабра у відерку вушком безпечна. Коли ви добре все понюхали час складати план подальшого полювання.

Для успішної атаки обирайте височини. Пам’ятайте, що ваш ворог не може покидати рівень підлоги, Це може біти будь-що - ліжко, диван, стіл. Але забиратись зависоко теж не треба, тому що у цьому разі ви будете позбавлені можливості зробити ВИПАД. Випад - найважливіша частина полювання. Спочатку обережно сховайтеся під, наприклад, ковдрою, слідкуйте, щоб ваш хвіст був вище рівня морди. Дочекайтеся, пока голова хазяїна буде приблизно на одному рівні з вашою і атакуйте звуковою хвилею.Ваш «ГАВ» має бути різьким, високим та гучним. Намагайтесья лаяти хазяїну чутко в ухо, це його на якись час дезорієнтує. Після цього вистрибніть на безпечну відстань і починайте обмірковувати наступні дії. Для чого нам все це треба? Дуже просто!

Хазяїн у змові зі шваброю!

A7BBF2BE-DC68-4B98-81CD-FB133041E872.jpeg

Ви мені не вірите? Проте я лаю чисту правду. Придивіться - як тільки з’являється швабра, вони скрізь ходять разом, до того ж хазяїн намагається захищати швабру від вас. Це полягає в його постійних спробах змусити вас звільнити швабрі дорогу та намагання припинити ваші атаки звуковими хвилями.

Але швабра має померти! Це вона збирає з так татко розкладену по всіх кутах шерсть, витирає ваші мітки, та ще й замінює запах на запах миючого засобу!

Самий кращий час для атаки на швабру це коли хазяїн притулив її до стіни Ї пішов кудись. Дійте швидко і рішуче, в такому положенні швабра безпечна!

Якщо ж сьогодні полювання було невдалим - не засмучуйтесь, у вас іще обов’язково з’явиться шанс перемогти швабру!))

Sort:  
 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Яка мила псинка!
і допис ваш чудовий!
щиро дякую!
🐶 🐕

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57360.64
ETH 3124.32
USDT 1.00
SBD 2.23