Я лабораторний комар 🦟 АХАХАХААХАХХАХА, бзз.

Хелоу, людство. Короче, останній час мене потягнуло на творчість 😄

IMG_20221106_235852_991.jpg

Можу сказати, що я почав жити в потоці. Краще й не скажеш. Анріал будувати зараз якісь серйозні плани. Раніше теж були різні зміни, але зараз амплітуда змін збільшила свою частоту. Тільки мать його і встигаю адаптуватися😅

"Часи кризиса - час для духовного росту"

Навідь думав на тему, що адатаптативні здібності цього покоління будуть прокачані сильніше.

Ще трошки прийшло переосмислення з приводу накопичення нулей на своїй банківській картці. Чи буде у мене аналогічна концепція в майбутньому - не впевнений. Але поки залишається ймовірним тусовка на щековиці - нахуй накопичування папірців 😑

Ля, @antorv підсадила мене на використання цих прикольних смайликів в постах 🙃 почну хоч трошки якось виражати емоції своїх речень 🦟 Доречі прийми вибачення, за те, що не прийняв участь в конкурсі, трохи не до цього було(((


Звісно, папірці які я не використовую, я переводжу в активи, які в майбутньому принесуть мені ще більше папірців. Но більше почав використовувати гроші в дозовану реалізацію творчих потенціалів. Почав трошки займатися музикою. Ось хочу спробувати записати український фонк/панк-рок. А також хочу спробувати себе в українській озвучці. Вже замовив мікро. Так що, чекайте шось цікавеньке.

Всіх люблю, всіх обняв. Люблю тих, хто дозволяє, а обняв морально) Впевнений, ви це прям зараз відчули. Подобається?) А це я тільки почав прелюдії😅

Добре, тре закінчувати, ідіотизм треба дозувати😄 бзззззззз🦟🦟🦟

Sort:  
 last year (edited)

Морально ти наче як трохи виріс🤗. Раніше це не відчувалося. Виріс у плані міркування, роздумів. Дорослішаєш

Часи кризиса - час для духовного росту

Після перемоги знову почну деградувати 😅

 last year 

Ні, не дарма ж кажуть, що все приходить з роками.

 last year 

тааак, в себе вкладати треба, цим я теж займаюся) інакше життя втратить всі барви:)
та я не ображаюся, просто хотіла ІІ тур конкурсу вже думати, а тут немає смисла, виходить:)
я тоді в кулінарному конкурсі також так і не спромоглася взяти участь(

У сірій голові відірветься тромб,
Сірий чоловік лягає в сірий гроб,
Сірий градієнт накрив його і закотав в бетон,
Сірий диск розплавить сірий горизонт. 😄


This post was selected for Curación Manual (Manual Curation)

@tipu curate

 last year 

О, м'юзік це круто)) Чекаємо хітів 😏

Logopit_1664225486855.png

 last year 

Видужав зовсім, коли шуткуєш!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70