Моя довгоочікувана відпустка!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Привіт, людство! Той лисий курваль мені все ж таки підписав відпустку! Я маю право на відпочинок, ура!

Ну, а якщо серйозно, 26 серпня ми вирушаємо на потязі в дуже красиве місто Закопане. Карпатам звісно не рівень, але) Давно хотів з'їздити кудись в гори, ліс, озера. От щоб в шість ранку вийдеш на балкон, а там пташки співають, повітря чистеньке, і ніхто тебе не чіпає.


V5KCYX09TVOvR8_5aSRtobVt70BTFty2.jpg
Посилання


Їхати туди десь 5 годин, тому, маю надію, що в потязі ми трохи поспимо.

А ось, де ми будемо жити.

370855324.jpg
Посилання

50204409.jpg
Посилання


Скажу чесно, прям, мій стиль. Обожнюю дерев'яні хатинки.

Більярд, місце для мангалу, озеро неподалік, а ще! Оцей горнолижний спуск. Давно мріяв на них покататися... Але це треба фігачити в гори... Крч, подивимося.

Маю надію, що день народження дівчини пройде ідеально. А ви, бережіть себе і до нових зустрічей!)

Sort:  
 2 years ago 

Це чудове місце для відпочинку. Про нього чула багато гарних відгуків від близьких людей. Сестра там вже четвертий місяць, каже там навіть повітря інше

 2 years ago 

Чудового відпочинку! :)

 2 years ago (edited)

В мене також відпустка. Добре відпочитм і провести добре

 2 years ago 

Вдалої відпустки!

Очікуємо багато фоток.

 2 years ago 

Гарно відпочити!)))

 2 years ago (edited)

А Віка не хоче, бо не любить активний відпочинок. От воно мале дурне🤣! Так їй і передай! Нехай насолоджується життям, та подорожує, поки є на це час. Я б залюбки, залюбки, ой блін, залююбкиии! Єх... А "лисий курваль" це для мене як новий матюк🤣, запам'ятаю. Привіт батькам, сестрі! Дім, доречі, чекаю з вас фотозвіт , порадію за вас тут.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 57983.59
ETH 3132.93
USDT 1.00
SBD 2.44