Концепція платформи Steemit та її майбутнєsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Дизайн без названия (9).png

Привіт, людство. Цей пост мав бути про те, як я провів свою відпустку, але є тема важливіше. Концепція платформи Steemit, та її майбутнє. Вчора прочитав пост @xpilar Why don't we comment on other people's posts more often? та усі коментарі під ним, і мені є що сказати. Мене справді хвилює майбутнє Steemit і дуже хочеться, щоб це майбутнє було світлим та прогресивним.

Впевнений, що найперша и найголовніша ідея платформи Steemit - соц мережа на блокчейні, створена для того, щоб люди мали змогу ділитися своєю творчістю з іншими людьми з усього світу. І ДОДАТКОВО отримувати за це винагороду в вигляді монеток Steem.

Нажаль, творчість вже давно пішла на другий план. Зараз, першоосновна мета більшості авторів на платформі - заробіток. І я мабуть не виключення.

Чому так вийшло? Є у мене одне припущення.

Я на платформі відносно давно, і бачив той плавний перехід з творчості, до заробітку.
Проблема в винагородах. Люди які колись писали дійсно цікавий та корисний контент - або взагалі не отримували винагород, або отримували її в такій самій кількості, як і люди, які писали "воду". Тим саме, автори цікавого контенту починали думати "А навіщо взагалі старатися?" І перейшли на темну сторону.

Приклад:

Ось мої пости які я можу додати в вкладку "Цікаві" або "Корисні",

Чотири пости підряд і @steemcurator01 нагородив їх. І тут я вирішив перевірити свою теорію і написав абсолютно не інформативний, не цікавий пост, який був створений за 5 хвилин. Я навідь так його і назвав "Пишу що хочу" і як ви вже могли догадатися, я отримав за нього нагороду від @steemcurator01.

Як можна виправити ситуацію? Кожній спільноті треба нелалежна людина/люди, які дійсно читають всі пости і вибирають ДІЙСНО цікаві дописи. Інформують про них SC01 і далі вже команда кураторів вирішують, чи дійсно ці автори заслуговують винагороди.


Проблема номер 2.

Люди звикають до великої підтримки. Припустимо, ситуацію, що SC01 приходив до автора на кожен пост весь тиждень, а потім, тиждень автор не отримував підтримки від нього. Він починає бунтувати. Чого так? Більшість людей не розуміють, що ніхто, нікому, нічого не винен. І треба дякувати кожному центу на пості.


Метафора @steemcurator01 про корні та листя - чудова, але не треба забувати, що дерево стоїть на цих корнях, і не треба рубити на корню, треба лише поливати дерево. Чим більше корні, тим більше дерево, і тим більше листочків)

Краще б написав про відпустку!)

Sort:  
 2 years ago 

Ну, ми можемо спробувати робити ТОП-5 двічі на тиждень, але і з того, що раз на тиждень, не всі пости проапані, на жаль.

 2 years ago 

Я думаю, що стіміанця не завжди мають нагороджувати за першокласний контент, а ще й за вклад в розвиток платформи. Ми куруємо ком'юніті, це вже та й щось. Ну і якусь відверто кончену бадягу же не постимо) Тому все більш-менш справедливо. А рости і покращуватися завжди є куди :)

Now compensated !

А ну поверніть назад!) 😄

 2 years ago 

Ахах, ты извращенец, Димка. Любишь острые ощущения, забери отдай🤣. Я с вас не могу🤣

 2 years ago 

Треба якісь дуже монументальні зміни, аби змінити ситуацію, але наврядчи це відбудеться швидко, тому ну його все... Робимо все від себе залежне, а там як буде)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44