Емоційно тяжкий постsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Приймаю участь в "RUSSIA IS A TERRORIST STATE | ESSAY CONTEST | [ENG/UKR] | РОСІЯ — ДЕРЖАВА-ТЕРОРИСТ | КОНКУРС ЕСЕ" від @antorv.


24 лютого 2022 року, всі українці прокинулися в зовсім іншому світі.
Саме в цей день російська армія почала обстріли по містам України, вбиваючи мирне населених, руйнуючи школи, лікарні, дитячі садки тощо, продовжуючи це робити по сьогоднішній день.

Оформлення (12).png

На той момент, я знаходився не в Україні, і навідь не думав, що щось подібне може статися.

За весь час, столиця моєї країни була під обстрілами два рази.

Ось фото першого головнокомандувача


248px-Bundesarchiv_Bild_183-S33882,_Adolf_Hitler_(cropped2).jpg
Хуйло


А ось другого


61085978_101.jpg
Ще більше хуйло


Мене звуть Дмитро, і я майже все життя прожив в Україні, місто Кривий Ріг. Місто, яке росіяни масово бомбардують останній місяць. Більшість моїх родичів, друзів та знайомих залишилися там, і страх, звуки сирен та вибухів - їх нова реальність.

В мене багато знайомих в таких городах як:

  • Харьків

01cc0000-0aff-0242-42ae-08d9fc1aaff1_w1200_r1.jpg
Посилання


  • Херсон

_124645616_6ad5545b-2982-40c8-83a6-98d250cf3635.jpg

  • Одеса

_124659189_gettyimages-1240574421.jpg
Посилання


  • Вінниця

3ed53db-vinnytsya-centr-original.jpg

  • Київ

61C291ED-07E0-4DD5-98E2-E66B3E0DF31F_w408_r1_s.jpg
Посилання


Кожен українець держав в своїй голові думку, що це може статися. Попри все, російське медіа, дуже багато разів казали, "Росія ніколи не вторгнеться в Україну".
Вони висміювали Америку з їх заявами про розсекречення їхнього вторгнення

z1645129480a275i.jpg
Посилання

Bild1.jpg
Посилання


І якими ж ідіотами треба бути, щоб після всього цього, піти на цей крок.
Переконувати весь світ, що вони ніколи не вторгнуться, і просто вийобуються для політичних бенефітів і все одно ввести свої війська в Україну і стати загрозою номер 1 для всього світу.


1 березня 2022 російські війська нанесли ракетний удар по вишці на Дорогожичах в Києві. Тим саме вбили ні в чому невинних людей. В тому самому місці, де нацисти в часи другої світової війни зробили ось це:

13_main.jpg
Бабин яр


Чи ви особисто якось допомагаєте?

Звісно. Але мені завжди здається, що я допомагаю недостатньо. В перевазі зараз фінансова допомога ЗСУ, біженцям та звичайним людям з фінансовими проблемами.


Обов’язково приділіть увагу вашому баченню сценаріїв завершення війни, шляхів демілітаризації російської федерації.

Україні вже не можна йти ні на які умови. Ніяких переговорів та домовленостей з росією. В росіян в крові брехати, красти та рушити. Єдиний варіант - контрнаступ. Тільки грамотний контрнаступ. Повна демілітаризація без вбивств цивільних. І так до самої москви. А далі просто дербанимо росію на частини.


Sort:  
 2 years ago 

Цікаво було читати. Можливо і я вирішу прийняти участь

 2 years ago 

А Ви не чули той факт що коли Гітлер приїздив в Україну його вразила біометрія українських громадян і дітей і була написана доктрина що українці теж арії, якось так я колись читав, де не пам'ятаю, може фейк, але читав. А номер два зовсім винищити хоче.

 2 years ago (edited)

Дякую за участь!
Мене бісить, що мій біль вже не такий гострий, як у березні-квітні, і я ненавиджу себе за це.. Але така психологія: людина довго не може перебувати в стані шаленої ярості і гніву. Проте, я клянуся, що не пробачу ніколи. І тис, хто мовчав, і тим, кому все неоднозначно, теж.

 2 years ago 

Пост - до глибини душі! Я вірю в Перемогу України, і надіюсь, що вона буде швидше, ніж обіцяють!
Бо УКРАЇНЦІ - НАЙКРАЩІ!!!

 2 years ago 

Дійсно, трохи важкий пост, але тільки через труднощі лежить дорога до чогось великого.

Я до речі теж вирішив прийняти участь у цьому конкурсі, мабуть завтра напишу.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62676.37
ETH 2581.43
USDT 1.00
SBD 2.72