Чому я обираю #club100? | Який клуб вибрати вам?steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Привіт, людство! Сьогодні хочу розповісти, чого саме я вибрав #club100 і який клуб вибрати вам опираючись, на вашу мету на платформі.


Отримуй призи за активність (1280 × 720 пикс.) (2).png
Посилання


  • Перша причина мого вибору #club100 - приклад для інших авторів. Я адмін спільноти Ukraine on Steem і я маю відповідальність перед платформою та іншими авторами. Я просто фізично не можу показувати іншим поганий приклад і виводити монетки з платформи.

  • Друга причина дуже тісно зв'язана з першою. Подивіться на адміністраторів спільноти @olesia та @antorv. Я не хочу залишатися в їх тіні по кількісті SP. Треба доганяти та бути з ним на рівні.

  • І третя причина - нагородження інших авторів та делегування в @ukraine-steem. Чим більше моя SP, тим більше я зможу нагороджувати українських авторів і тим більше зможу делегувати . Якщо дивитися в довгострокову перспективу - в тому є сенс.


Який клуб вам обрати?

Без клубу.

Такий підхід має право на життя, якщо:

  • у вас критична фінансова ситуація, і терміново потрібні гроші
  • ви не бачите перспектив в платформі і прийшли сюди швидко заробити і все.

#club5050

  • у вас є потреба в фінансах, но такожя, ви хочете підтримувати платформу та спільноту в якій знаходитися.

#club75

  • у вас немає термінових потреб в грошах, але від приємного бонуса за свою працю в вигляді 25% ви б не відмовилися.

#club100

Ви працюєте тільки в довгосрок. Ваша єдина мета - накопичення SP та прогрес на платформі.


Якось так. Бережіть себе!

Sort:  
 2 years ago 

Ти не уявляєш собі, як же хочеться писати без клубу, без бурн25, без всієї цієї шелухи! Але! Якщо ти тут без клубу, шанси заробити нижче жопи таргана🤣. Тобто тут немає сенсу взагалі, якщо твої дописи нічим особисто не цікаві, або не корисні, впершу чергу для платформи і 01. Тому ті автори які без клубу, негайно замислюйтесь хоча б над програмою 50🤣. Я б так по своєму досвіду сказала.

 2 years ago 

Скоро буде клуб200! Це коли ти купив за власні гривні стільки ж стімів, скільки заробив на пості, і все ввалив в силу😆

Definitely big big votes for anyone doing #club200 😀

@steemcurator01 sir first of all my apologies to you. I would like to present you my post with quality and hope for your support. In future I steemit platform I can go far, please support me. 🙏👍
Please see my post : 👇
https://steemit.com/hive-153970/@abalam/burnsteem25-trip-to-lalbagh-fort-on-the-occasion-of-my-younger-brother-s-birthday-a-day-in-my-life-august-24-2022
Thanks for support:🥳
@abalam

How would #club200 work? We'll have to buy steem from the TRX we get from post payout and power up?

 2 years ago 

this is how we joke about club200. Friend🤣😉

 2 years ago 

Гроші, ой як потрібні, але я все-таки намагатимусь потрапити до клубу5050!))) І вже делегувала 200!))) А якщо 01 буде частіше заходити, то і ще добавлю!))) Останній раз я виводила STEEM POWER 9 днів тому, так що, маю надію, що через три неділі знову буду в клубі!)))

 2 years ago 

Прекрасний вибір!)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61042.80
ETH 2605.92
USDT 1.00
SBD 2.65