Автономний генератор життяsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Привіт, людство!

Сьогодні побув в ролі бригадира на роботі. Зрозумів, що 90% українців взагалі дупля не ріжуть, як і що робиться.

IMG_20220824_153634_152.jpg

Поясню. В закладі де я працюю, щоб стати дійсно професійним працівником треба вивчити три пункти.

  1. Робота на усіх модулях. Це основа основ. Без цих знань, тобі немає що робити там. І більшість працівників дійсно вміють це.

  2. Аварії. 80% всієї роботи виконують машини. Автоматизація праці - дуже круто, але кожен робот має звичку - ламатися. Коли з роботом щось не так, тобі про це дає знати сигналізатор, який встановлений прям перед твоїм обличчям, а також на пульті управління роботом пише, яка саме помилка спричинила аварію. І ось тут в робітників є складності. По перше, майже ніхто не тямить в англійській мові (саме цією мовою на пульті і пише про помилку).
    По друге, багато робітників - йобанні лінтяюги. Я звісно розумію, що ініціатива наказуєма, але просто стояти і втикати, як перед твоїм лицем горить червоний світильник - якось дивно.

  3. І третій пункт, не менш важливий за інші - перезброєння. Поясню. Кожна лінія робить ремені безпеки, але як ми всі знаємо, в автомобілі є дві сторони - ліва та права. І якщо ми тільки що робили ремені на ліву сторону, а далі йдуть на праву, то в кожному модулі треба міняти запчастини з сторони "А" на сторону "Б". Ну і тут взагалі треш. Це вміють робити одиниці.

І знаєте... Є така річ як "не вмію", це я розумію. А є така річ як "не хочу вміти". І тут вже дуже багато питань. Чого в мене з цього підгорає?

У людей які дійсно знають свою роботу, та у похуїстів - однакова заробітня плата. Хіба то справедливо?

Людина яка виконує норму, ОБОВЬЯЗКОВО повинна отримувати більше.
Рівняння усіх в заробітній платі, приведе до того, що люди які дійсно вміють і хочуть вчитися - будуть перетворюватися на тих самих похуїстів.

Саме це і відбувається зі мною зараз. Раніше, коли у інших працівників траплялася аварія, і біг на допомогу, старався робити за двох за трьох. Зараз же.... пішли ви всі нахуй, у мене є мій модуль, і мені абсолютно поїбати, що у вас трапилось.

Єдине що я ще роблю за інших - перезброєння. Тому що не хочу псувати відносини з лідерами. Але і від цієї акції буду скоро відмовлятися. Я вже казав лідерам. Або хай звільняють дибілів, або піднімають заробітню плату нормальним працівникам.

І я упевнений, що ніяких кроків з їх сторони не буде. Шанс більше, що звільнять мене, ніж їх. Чому? Я вийобуюсь.

Дати цьому закладу дві людини на вибір:

  • людину яка вміє все робити, знає досконало технологію і взагалі проф. працівник, але ця людина вийобується. Може почати спорити, дерзити, інколи не виходе на роботу, бо вона втомлюється сильніше за інших.

  • людину яка нічого не вміє, але ходе на роботу без пропусків, хуяре по 12 годин і тихіше води, нижче трави.

Заклад обере другий варіант. Тому, мораль. Більшості закладів не потрібні професійні робітники. Їм потрібні раби.

Дякую за то, що дочитали до кінця, бережіть себе!

Sort:  
 2 years ago 

Треба шукати іншу роботу!

 2 years ago 

Раби потрібні всюди, ггг)
В нас нещодавно звільнили співробітника теж, бо писав скарги в робочий чат про урізання наших зарплат))

Ахахах, у мене на роботі теж таких море, забий, я так зрозумів це практично по всій Польщі такі приколи. Це не та робота, де є божевільний кар'ерний ріст із за якої треба рвати дупу. Я спочатку теж їбашив і не тільки я, а коли все починають розуміти - то забивають хуй, ось і ти забий.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44