The Diary Game: Лікарня, Нерви, Полегшення

in Ukraine on Steemlast month

Всім привіт👋

День сьогодні просто винос могку, пост буде великий тому заварюйте чай,каву сідайте зручніше, а я почну розповідь. Почався мій день о 9:00, я прокинувся та почав збиратись до лікарні. Я щось нічого не поїв навіть і поїхав в лікарню, я був записаний на десяту і чекав свою чергу.

Наша лікарня це якийсь жах я чекав годину на видачу електронного направлення і мені його не дали😅. Потім скинули на вайбер якісь цифри і я пішов по лікарях. Першим в списку був окуліст, там сиділа на вигляд приємна стара жінка, я зайшов вона відкрила книгу в якій були картинки з цифрами, я багато які просто небачів , і мені поставили діагноз "вроджене пошкодження зорового спектру"- чі шось типу того.

А хто читав мій перший пост бачів що я хочу стати моряком, а туди потрібен ідеальний зір. В мене на очах повиднішались сльози, бо моя мрія могла нездійснитися. Я не в гуморі допроходив всіх лікарів і там все було добре.

Так як я вступатиму в інституту Військово-морських сил Національного університету «Одеська морська академія» це треба робити через військомат. Я вийшов з лікарні і подзвонив Майору, він допомагає мені з вступом. Я розповів всю ситуацію і він сказав їдь до військомату зараз розберемся. А що робити я поїхав, коли приїхав він мене зустрів і ми пішли до окуліста в військоматі.

Знаєте ким виявилась доктор окуліст з лікарні окулісту з військомата? Мамою! Він їй подзвонив і вони довго сперечались про мій діагноз і той що з військомату подивився в медичних вимогах для вступу і виявилось шо я проходжу. І знову по щокам пішли сльози, але це були сльози радості. Ми з майором ще довго заповнювали документи і я десь о 13:00 вийшов в сторону дому.


photo_5451683937245060520_y.jpg


Мені треба було зайти на Нову Пошту забрати посилку для мами. Я все забрав і передзонив мамі сказати що я проходжу по вимогах.


photo_5451683937245060522_y.jpg


Я задоволений прийшов додому перекусив та ліг відпочівати. Мені треба було сходити до мами, тож я дочекався двоюрідного брата який приїде до мене на ночівлю і ми пішли. Ми віддали мамі посилку та забрали тормозки й вирішили пройтись по місцевості. Наробили купу файних фоток на макрозйомку.


photo_5451683937245060345_y.jpg


Ми добряче так погуляли та поговорили, зайшли до магазину купити чипсів на вечір. Коли прийшли додому сіли їсти картоплю в мундирах з салом😋. Щось я зачастив з салом вам так нездається? Ми грали в волейбол, відпочівали , та дивились мультфільм.


photo_5451683937245060531_y.jpg


Десь в 21:00 ми пішли пити чай з пирогом який приготувала мама . Доречі про чай, сьогодні в мене лишилось два які я ще не куштував і вирішив обрати "Зелений чай з саусепом". Смак я шось незрозумів начебто просто зелений. А ось мамин пиригі з вишней був просто космос.


photo_5451683937245060533_y.jpg



photo_5451683937245060534_y.jpg


Ось такий напружений, але важливий для мене день отримався. Дуже важко було коли розумів що мрія може не здійснитись. Дуже дякую вам за увагу, бажаю гарного дня-ночі та мирного неба.🇺🇦

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63950.69
ETH 3311.68
USDT 1.00
SBD 3.92