Зайчики :)

in Ukraine on Steem6 days ago

Привіт дорогі.
Поговоримо про зайчиків ?
Тих , що катаються без білетів 🤣
Жартую, давайте просто згадаємо зайців як персонажів творчості?
Пропоную кожному згадати трійку чи більше зайців з казок чи кінематографу…
Я буду перевіряти коментарі, в надії, що хтось відгукнеться на цю пропозицію.

Мені ж першими згадуються скоріше кролі ніж зайці…

Тому пропоную згадати і тих і тих.

З кроликів головними персонажами для мене є білий кролик Льюїса Керола, кролик з Вінні Пуха та зваблива кокетка з мультфільму «Бембі».

IMG_5947.gif
photo.99px.

З зайцями все не так просто.
Заєць є персонажем японської казки про місячного старця…
Хм…
Також пригадується якийсь заєць, що змагався з черепахою, та книги «В країні сонячних/місячних зайчиків».

Ледь набрала трійку 😅
І то останні більше нагадують зеркало та світло 😂🤣🤣

витираю під з лоба

Хоча думаю, в народних казках їх було багато.
Але я завжди любила коли головні герої казок - люди…

Так я готуюсь розпочати писати про сузірʼя зайця…
Може хтось знає щось цікаве про них. Діліться:)

Sort:  
 6 days ago 

Зайці:

  1. "Ну пострива"
  2. Казка про зачика (не пам'ятаю назви), який пішов в ліс, знайшов яблуню і назбирав мішок яблук, але поки дійшов до дому роздав сі яблука іншим звірям і ті в підсумку віддячили та накормили і зацяя і лапочку доцю"
  3. Віні-Пух

Що я знаю про зайця - мякенький, швидкий у всіх сенсах цого слова. Сподіваюсь мої знання дуже допомогли 😅😅😅

 6 days ago 

Цікаво, дякую, другу казку не чула)))
Швидкий у всих сенсах, а ще міняє шубку. З сірої на білу.
Дякую за відповдь і коментарі))))

 5 days ago 

@steemcurator04, Thank you so much for your support and work done🙏 Your attention is a huge motivator to continue active interaction with other users on the platform.

 6 days ago 

Мені ж першими згадуються скоріше кролі ніж зайці…

Я їх завжди плутаю 😅
Теж пам'ятаю кроля з Вінні Пуха, з Аліси в країні чудес. Також з мультика Ну погоди. Ще згадалось лого одного журналу від Х'ю Хеффнера 😁 А ще ось це 😆:

images (18).jpeg

 6 days ago 

Ще згадалось лого одного журналу від Х'ю Хеффнера!!!!

Бінго )))
Супер)))
Дякую, що згадав. Мабуть там кролик, вони ж про секс та розмноження...

 4 days ago 

Thank you :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56835.87
ETH 2399.86
USDT 1.00
SBD 2.39