Власний досвід …

in Ukraine on Steem25 days ago (edited)

Всім привіт.
Я знову писатиму про Оріон. 😅😅😅
Але цього разу, це буде повністю власна, не вигадана історія …

Коли я працювала над дописом про його пояс, я додала багато фантазій. Щоб виразити те, що хотіла, але не писати першопричину чому я взялася порівнювати його з пупком.

Але, мені хочеться бути в цих питаннях щирою, тому, доведеться написати огидну правду. Надіюсь це прочитає мінімальна кількість людей…
Але мені , пояснивши все, має стати легше.

image.jpeg

📷📖 Стівен Кінг - Острів Дума.

В минулому році приблизно в цей самий час я також писала про сузірʼя Оріону, але на іншій платформі.

Тоді я вперше побачила усвідомлений сон. І він був по міфу, саме про Оріон, і саме між сном і пробудженням.

Тоді я була в шоці, я ніколи не практикувала нічого подібного, і про усвідомлені сни лише чула. А про те щоб хтось писав, блоги , а потім бачив «сни», повʼязані з цим, які дуже допомагають у творчості, я навіть не чула.
Перший сон від якого я відразу відкрила очі, тому що, це щось що лякає, коли ти про це нічого не знаєш…, повторився і цікавість перемогла, я його подивилася.

Для мене це було щось з області фантастики, що могло вказувати на душевні хвороби, галюцинації чі щось подібне.

І тому я швидко закінчила з Оріоном перейшовши на сузірʼя Великого Пса та його головну зірку Сіріус. Звісно, це все не припинилося, але я це полюбила…

Ці сни давали підказки і іноді побачені у сні сюжети, вдавалось потім знаходити в книгах. Це дуже мотивує йти тим шляхом ведення блогу який ти обрав, навіть коли ти бачиш, що в принципі зірки нікому не цікаві, та й міфи не дуже…

Таке може викликати відчуття ніби ти робиш не потрібну роботу…
Але ти робиш це тому що, вона цінна для тебе.
Тому я буду продовжувати в любому випадку і буду копати глибоко. Для мене це той інструмент який може розповісти мені більше, про той світ в якому я живу.
А я хочу знати в якому ж світі я знаходжуся…
Знайти відповідь на питання чі можуть всі ці сни бути правдою …

Розвʼязаний пупок це також свідомий сон, до якого я ще повернуся, тому що, там є ще що описати.
А вигадувати пустощі і якось висловлювати, те про що хочеш сказати, вигадуючи виставу для дитячого садочку не хочеться. Й
фантазіі може не вистачити :)

В таке важко повірити і я не прошу це робити. В любому випадку це історії, які мають право бути написаними.

Sort:  

image.png
CONGRATULATIONS!!

This post has been upvoted - Steem's Angels with @steemcurator0x/ Curated by: @solperez

«El único modo de hacer un gran trabajo es amar lo que haces» Steve Jobs.

 23 days ago 

Thanks you 🫀🫀🫀

 25 days ago 

Прекрасне одоробло. Я радий за тебе. Радий, що ти наважилась це написати і викласти у світ
Лови обнімашки

https://www.instagram.com/p/C6-lQyytXoV/

Все, тепер я з радістю чекаю на наступне "одоробло". ПС. Це одоробло вийшло чи не найцікавішим з того, що я у тебе читав 😉

 25 days ago 

Якби ти знав, як опублікувавши це, мені хотілося все видалити. Тому я зібралась піти гуляти, щоб не обдумувати це. Підтримка дуже важлива, дякую 🙏
Віртуальні обнімашки теж))) відривають від думок, що я наробила помилок. Дякую ще раз 🤩

 24 days ago 

Займайся не хай і твоє імʼя буде на алеї Слави Тік току )

Які помилки? От я сиджу з горлом, яке вогнем горить, пальцями намагаюсь виковиряти пробку та рефлекси не дають, і думаю невже то через те, що не виклав відео...

Краще зробити і потім думати ніж навпаки...

 24 days ago (edited)

думаю невже то через те, що не виклав відео...

Це мабуть за те, що півника образив. Відкусивши голову ( це жарт)

Краще зробити і потім думати ніж навпаки...

Згадай часи коли за теорії про те, що Земля обертається навколо Сонця, а не навпаки, можна було втратити життя …

Звісно зараз все набагато простіше.
Тим паче, якщо ти ведеш невеличкий блог.

Але при більших аудиторіях точно треба думати, що пишеш…

 23 days ago 

Ти права. Думати, що пишеш треба обов'язково. Особливо, коли справа стосується таких великих Егрегорів, як релігія. Від таких егрегорів можна вигрести куди сильніше ніж невеликими болями при фарінгіті...

 23 days ago 

Надіюсь на вогнищі вже за таке не спалюють :)

 22 days ago 

Чи вже чи поки що 😅😅😅
Зараз такий час, що все можливо.

Лови відео, мені аж самому сподобалось. На 8/10 по моєму критерію якості

https://www.tiktok.com/@bik.toy/video/7387859160400022789?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7342826368725517830

 21 days ago 

Красиво і трек в тему.
Один мінус - я все чекала півника. А його не було 😂😂😂😂😂😂😂

 24 days ago 

я ніколи не практикувала нічого подібного, і про усвідомлені сни лише чула

Там є цілі методики, як побачити саме те, що ти хочеш) Цікава штука! Головне тут не нарватися на сонний параліч 😆

Пиши про те, до чого у тебе є натхнення! Не буває такого контенту, який може сподобатися абсолютно всім, тим паче аудиторія у нас невеличка) Особисто мені тема космосу дуже цікава! Хотілось би побувати там 😀✨

 24 days ago 

Є, але я завжди скептично відносилась до всього того.
І лише чула. В моему розумінні це все якщо й було реально, то все здавалося так ніби людина просто у ві сні зрозуміла , що не спить. Це я вже потім почала шукати. Що це таке.

Особисто мені тема космосу дуже цікава! Хотілось би побувати там 😀✨

Дякую за підтримку ))) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
І за зірки і за підписку взагалі ))))
Ми ближче до космосу ніж вважаємо ✨

 24 days ago 

Дякую за підтримку )))

Та було б за що дякувати 😀

Ми ближче до космосу ніж вважаємо ✨

Пфф, звісно близько, тут всього 100 км до нього. Годинка на машині і ти вже у космосі 😀 Ех, погано що вони не їздять вертикально 😀😀

 24 days ago (edited)

Ми в любому випадку його частина.
Тай у всіх міфологіях чумацький шлях - це дорога душ.
А уявою можна вже за секунду побувати на іншому кінці галактики. 🌌

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64