Велетень з Cerne Abbas

in Ukraine on Steem22 days ago (edited)

IMG_1763.jpeg

іnciklopedia.org

Всім привіт.

Ви колись чули про геогліф «Велетень з Cerne Abbas», що знаходиться поблизу села Cerne Abbas в Дорсеті, Англія?

Справжній велетень виглядає ось так ⬇️

image.jpeg

wikimedia.org

Силует був намальований близько між 700 і 1100 роками нашої ери.
Канавки глибиною і шириною 30 см було заповнено білою крейдою, яка добре виділяється на зеленому кольорі пагорбу. І вийшов ось такий прекрасний велетень.

Я вирішила написати про нього тому, що він дуже нагадує Оріон.
(сузірʼя про яке я писала в минулих дописах)

Якщо ми поглянемо на зображення, то на оголеному чоловікові, зможемо розгледіти лінію, що дуже нагадує пояс. Не бачу сенсу її робити, якщо тільки, це не для того, щоб підкреслити, астеризм «Пояс Оріону». 😂

Тому пропоную порівняти геогліф і зображення сузірʼя.

IMG_1765.jpeg

https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Géant_de_Cerne_Abbas

image.jpeg

starwalk.space

Для мене ці фігури дуже схожі, вони мають однакові пози, і відмінність лише в стані того органу, якого я позбавила права, бути обкладинкою допису, додавши на його початку фотографію з Гомером Сімпсоном.

Раніше до винаходу заліза, Оріон зображали якраз таки з фалосом, а не мечем на поясі, тому думаю підстави співвідносить ці фігури все ж таки є.

Ось, що пишуть на Вікіпедії, стосовно того хто зображений на геогліфі :

Його ліва рука витягнута, і дослідження 2008 року показали, що малюнок, не видимий сьогодні, представляє предмет одягу або останки тварин, які спочатку були підвішені до нього, тим самим викликаючи можливе зближення з міфологічними зображеннями Геркулеса, що несе останки Немейського Лева.

https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Géant_de_Cerne_Abbas

На цьому зображені, яке взято з одного з зіркових атласів. На плечі у зіркового мисливця також є шкура Лева.

IMG_1766.jpeg

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Оріон

А вам цей геогліф схожий на сузірʼя Оріон ?

Свій допис я починала з «Гомера Сімпсона», тому було б прекрасно, ним і закінчити 😂

Я знайшла серію мультсеріалу де показується паралельна реальність в якій Гомер просто гігантського розміру.

IMG_1739.png

Ютуб канал @Mult_UA_

Ви любите «Сімпсонів»?
Якщо так, тримайте посилання на цю серію ;) українською ;)

Ютуб канал @Mult_UA_

Всім гарного настрою :)

Джерела :

Wikipedia
Starwalk
Ютуб канал @Mult_UA_

Sort:  
 21 days ago 

Соромно зізнатись та я не дивився Сімпсонів. Майже зовсім. напевно це тойй серіал який я почну дивитись найближчим часом під час обідніх перерв. Дмаю, він буде гарно відволікати вірутиннї роботи.

Цікавий допис, та ти можеш краще. Вибачай за правду та "вона не завжди повинна бути прекрасною, часто вона, як сравжнє одоробло"

 21 days ago (edited)

За Сімпсонів, Є цікаві серії є не цікаві. Але в цілому серіал крутий. Про велетня мені сподобалося тому що, там згадувалося про те що велетень хотів розмноження, а ще був бик і плуг. Плуг - українська назва Оріону, а бик, тобто сузірʼя ♉️ знаходиться поруч з Оріоном 😂
IMG_1746.png

IMG_1747.png

 20 days ago 

Думаю, я також можу щось цікавеньке для себе почерпнути з цього серіалу. Якщо знайду поділюсь 🤣

 20 days ago 

:) домовились.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03