Кінофільм «Таро» (2024)

in Ukraine on Steem14 days ago (edited)

Всім привіт.
Хто дивився фільм Таро?
Цей фільм відносять до таких жанрів, як триллери та жахи. І моя сьогоднішня публікація, буде саме про нього.
Це свіжа кінострічка, яка лише нещодавно була у кінопрокаті, тому я намагатимуся розповідати про неї обережно.

image.png

uakino.club

Знімок екрана 2024-06-19 о 17.57.42.png

Ось ⬆️ його головна героїня, по зодіаку вона Водолій ♒
Це дуже важливий нюанс.

Знімок екрана 2024-06-19 о 17.58.13.png

А ось ця ⬆️ дівчина Терези ♎ і все починається з її дня Народження.

Наступна героїня має дуже смачне ім'я Мадлен.

Мадлен(фр. madeleine) — французьке бісквітне тістечко невеликого розміру, зазвичай у формі морських гребінців. Походить із округу Коммерси. Ця випічка має великий успіх у Франції і Європі загалом.

Wikipedia

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.06.29.png

Вона народилася у період зодіакальних Риб ♓

А дівчина зображена нижче - Діва ♍

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.14.24.png

А ось і хлопці.
Ось цей юнак - Тілець ♉

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.19.14.png

А парубки, знімки котрих додані нижче, народилися під зодіакальними сузір'ями - Козеріг ♑ та Лев ♌.

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.20.37.png

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.23.28.png

Ця весела компанія, як я вже писала вище, святкує день Народження.
Вони зняли заміський будиночок, і все мало бути добре, але вони зробили фатальну помилку - купили мало випивки.
Тож намагаючись вирішити цю проблему, почали тинятися будинком, в пошуках градусу.
А знайшли дивне горище, заповнене магічною атрибутикою. Особливо їх зацікавила ось така скринька, на ній зображено зірку, та зодіакальне коло.
Мабуть зацікавились вони нею тому, що підсвідомо знали, що в зодіакальному колі є градуси, між іншим цілих 360.

Знімок екрана 2024-06-19 о 17.57.28.png

В середині скриньки були дивні, старовинні карти "Таро" з якоїсь невідомої темної колоди...

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.18.38.png

Одна дівчина, вміла ворожити, тож дякуючи цьому, вона і стала головною героїнею фільму...

Вона взяла карти до рук, запалила свічки та зробила розклад, для кожного з своїх друзів, включно з собою.

А вміло чі ні, ви зможете дізнатися подивившись цей кінофільм.
Також подивившись його, ви дізнаєтеся навіщо, я розповіла, до яких зодіакальних знаків відносяться герої цієї стрічки.
Надіюсь мені вдалося Вас зацікавити.

Знімок екрана 2024-06-19 о 18.20.28.png

Якщо, так, бажаю гарного перегляду, та шалених вражень)

Знімок екрана 2024-06-15 о 12.33.19.png

Sort:  
 13 days ago 

вони всі схожі на свої знаки зодіаків😁

Дякую, треба подивитися

 13 days ago 

Так схожі ))
Думаю характерами також )
Дякую за коментар 🌷🌷🌷

 13 days ago 

От зацікавити вийшло не дуже, зате налякати ...

Не юблю фільми жахів, мені із реального життя жахів више криші вистачає...

 13 days ago 

мені із реального життя жахів више криші вистачає...

😧

Я думала в тебе все ок. Ну там пацієнти нитіки…
( це не саме страшне) а ти таке пишеш…(((

А за фільм мені здається сама ідея супер, але або не дожали, або просто треба тямити в таро, щоб зрозуміти…
(я не тямлю)

 12 days ago 

Я думала в тебе все ок. Ну там пацієнти нитіки…
( це не саме страшне) а ти таке пишеш…(((

Я регулярно новини моніторю і з людьми з передка спілкуюсь, ті які починають все розказувати, розказують ще ті жахи...

А так то я на позитиві, хвост пістолетом і погнав з головою в спілкування...

 12 days ago 

Мабуть в цьому світі добре лише камінцям, що лежать на морському узбережжі…

 12 days ago 

Ні, людина сама обирає як їх сприймати ті чи інші обставини. Я з позитивом😅...

Та вміння "реально" (Реал Мадрид) дивитись на речі - не вдається забувати.

 12 days ago 

У нас немає вибору…

Та реальність яку ми сприймаємо як світ в якому ми живемо, не дуже втішна.
І без налаштувань що все буде добре вона виглядає безнадійною.

 12 days ago 

Ну, налаштування то залежать від нас, то ж не має чого ходити насупленими - треба самим творити свою ...

 12 days ago 

Свою дорогу…?
На шляху всяке буває, але не будемо вішати носа :)

 12 days ago 

Це капець, попереджати треба. Почала дивитися, вже ж не кину. А тут світло бац! Уяви яково мені було?😆

 12 days ago 

Мені вдалося подивитися без відключень, я не уявляла такого варіанту 😆
Ємоціі мають програватися і краще, щоб деякі, негативні, проживалися через перегляд фільмів 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60289.82
ETH 3304.15
USDT 1.00
SBD 2.42